YouTube va difuza filme de la Metro-Goldwyn-Mayer

11 Noiembrie 2008 Beat Factor BeatFactor

YouTube, cel mai mare site de video sharing, va difuza filme si show-uri de televiziune ale companiei Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), in urma unui parteneriat incheiat intre cele doua parti. Vizionarea noilor achizitii va fi gratuita pentru utilizatori, dar acestia vor fi obligati sa urmareasca si spot-urile publicitare inserate in continutul peliculelor.

MGM Studios va incepe parteneriatul prin postarea pe YouTube a unor episoade din "American Gladiators" si a unor filme de actiune precum "Bulletproof Monk" si "The Magnificent Seven", informeaza Reuters.

In octombrie, YouTube a mai incheiat un parteneriat asemanator cu CBS Corp, pentru a posta show-uri de televiziune si seriale precum "Star Trek", Young and the Restless" si "Beverly Hills 90210".

Pana acum, videoclipurile postate pe YouTube erau in principal de scurta durata, pana la 10 minute, insa compania a inceput sa experimenteze cu filme mai lungi de cateva luni, cu ajutorul companiilor Time Warner, HBO si CBS Showtime.

YouTube a fost creat in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". In aprilie, numarul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numarul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.

Ziare.com


Popup detector