YouTube va difuza filme de la Metro-Goldwyn-Mayer
11 Noiembrie 2008 Beat Factor BeatFactor
Citeste si
Abonamentele la BestFest 2009 sunt pe sfarsite
DJ Farmboy si Scott Carelli in Club La Mania
Party Review - John Digweed + Luke Fair in La Mania
YouTube, cel mai mare site de video sharing, va difuza filme si show-uri de televiziune ale companiei Metro-Goldwyn-Mayer (MGM), in urma unui parteneriat incheiat intre cele doua parti. Vizionarea noilor achizitii va fi gratuita pentru utilizatori, dar acestia vor fi obligati sa urmareasca si spot-urile publicitare inserate in continutul peliculelor.
MGM Studios va incepe parteneriatul prin postarea pe YouTube a unor episoade din "American Gladiators" si a unor filme de actiune precum "Bulletproof Monk" si "The Magnificent Seven", informeaza Reuters.
In octombrie, YouTube a mai incheiat un parteneriat asemanator cu CBS Corp, pentru a posta show-uri de televiziune si seriale precum "Star Trek", Young and the Restless" si "Beverly Hills 90210".
Pana acum, videoclipurile postate pe YouTube erau in principal de scurta durata, pana la 10 minute, insa compania a inceput sa experimenteze cu filme mai lungi de cateva luni, cu ajutorul companiilor Time Warner, HBO si CBS Showtime.
YouTube a fost creat in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". In aprilie, numarul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numarul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.
Ziare.com
MGM Studios va incepe parteneriatul prin postarea pe YouTube a unor episoade din "American Gladiators" si a unor filme de actiune precum "Bulletproof Monk" si "The Magnificent Seven", informeaza Reuters.
In octombrie, YouTube a mai incheiat un parteneriat asemanator cu CBS Corp, pentru a posta show-uri de televiziune si seriale precum "Star Trek", Young and the Restless" si "Beverly Hills 90210".
Pana acum, videoclipurile postate pe YouTube erau in principal de scurta durata, pana la 10 minute, insa compania a inceput sa experimenteze cu filme mai lungi de cateva luni, cu ajutorul companiilor Time Warner, HBO si CBS Showtime.
YouTube a fost creat in februarie 2005 de trei fosti angajati ai companiei PayPal, cu sloganul "Broadcast Yourself". In aprilie, numarul de videoclipuri accesate a fost de 83,4 milioane, iar numarul de canale de utilizator era de 3,75 de milioane.
Ziare.com
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector