Jumatate de km de baruri la concertul Madonna de la Bucuresti

26 Februarie 2009 Beat Factor BeatFactor

Sticky & Sweet Tour, una dintre cele mai mari productii de spectacol din industria entertainment-ului mondial, implica resurse umane, financiare si tehnice pe masura. Astfel, pentru spectacolul Madonna de la Bucuresti sunt necesare sapte zile pentru amenajarea spatiului de concert, trei zile pentru dezafectarea acestuia si o echipa de peste 1200 de oameni care sa puna totul la cale, informeaza Vodafone.

Printre detaliile tehnice legate de concertul ce va avea loc pe 26 august in Parcul Izvor, mai merita mentionate:

- 100 de camioane de echipament
- 12 motostivuitoare si 30 vehicule ATV
- 6 km de gard
- O tribuna adusa special din Italia, de 40m adancime si 14 m inaltime
- Aproximativ jumatate de km de baruri
- 50 de containere de tip birou
- 1370 de prosoape
- Scena alcatuita din 2 module, care necesita o suprafata de amplasare de 100m x 50m si care va cantari aproximativ 100 de tone.

Luni, 23 februarie, a inceput perioada de pre-sale (pot achizitiona bilete doar clientii Vodafone) pentru biletele la concertul Madonna, perioada ce se va intinde pana la data de 2 martie, ora 10.00.

Incepand cu 3 martie 2009, bilete din toate categoriile vor fi disponibile publicului larg, online pe MyTicket.ro si in reteaua Diverta, la pretul de 120, 160, 600, si respectiv 800 lei, cele VIP.

Pachetele Gold, ce includ un bilet VIP intr-o zona premium, acces in Zona si Cortul VIP, precum si alte beneficii, pot fi achizitionate doar de pe MyTicket.ro, la pretul de 2250 lei.



BestMusic


Popup detector