Fashion: Label-ul Mandu produce doar cate 50 de exemplare ale fiecarui obiect vestimentar

28 Mai 2008 Beat Factor BeatFactor

Recent infintatul label berlinez Mandu este special fata de multe altele din bransa, nu doar pentru hainele lor fresh si acceptabile la pret care sunt sunt foarte la moda, dar mai ales pentru ideile si ofertele care nu se gasesc in prea multe alte locuri.

Cine nu stie acest sentiment: Ai gasit ceva care iti place si-ti vine si bine, iar in momentul cand parasesti magazinul, bucuros ca ti-ai gasit ceva care sa-ti placa dupa lungi cautari, vezi o alta persoana care poarta acelasi obiect vestimentar ca si tine. Asta nu se intampla doar din cauza lanturilor de magazine care produc enorm de multe copii ale unui singur model de haina, ci mai nou si anumite label-uri au inceput sa copieze unii de la altii.

Fondata acum cateva luni, Mandu vine cu o solutie pentru toti, deoarece si-a dat seama de dorintele oamenilor care vor sa fie diferiti unii fata de ceilalti. Toate produsele lor ies la vanzare in numar de 50 de exemplare, asta insemnand ca sansa de a te intalni cu cineva care poarta acelasi tricou este foarte mica. Pe langa asta hainele lor sunt atat de atractive si interesante, incat toata lumea va intreba 'de unde le-ai cumparat?'.

Label-ul a fost fondat in martie 2008 de catre Nils Bahr si Min-Wha, doi berlinezi pasionati de fashion. Prima colectie cuprinde tricouri, rochii si jachete pentru baieti si fete, iar look-ul pe care il ofera aceste haine este perfect pentru cluburi si baruri.

Informatii suplimentare gasiti pe website-ul mandu-trap.com



Popup detector