Thirst Romnia trimite un campion national n Croatia

13 Iulie 2005 Beat Factor BeatFactor

Şase oraşe, 16 DJ-i, şapte cluburi şi peste 6.500 de clubberi: aceasta e istoria primei editii romneşti a competitiei pentru DJ-i Thirst, care şi-a desemnat campionul DJ Raoul pe 2 iulie la Mamaia. n timp ce Raoul şi pregateşte bagajele cu vinyluri pentru Croatia, unde va avea loc runda europeana a Thirst, pe 30 iulie, muzica rasuna n continuare pentru clubberii romni. ncepnd cu 9 iulie, Heineken Music mbraca haine de vara, aducnd SUMMER VIBES pe scenele tarii.

Publicul a nconjurat scena. Juriul a tras aer n piept nainte de ultima şi cea mai dificila sarcina a sa din ntregul concurs. S-a dat start la spectacol: DJ Raoul şi, apoi, DJ Marika şi-au dezlantuit muzica. Zarurile erau aruncate. Iar cştigatorul a fost DJ Raoul! Concurentii se facusera auziti, juriul şi spusese cuvntul, venise acum timpul ca invitatii speciali sa se adreseze publicului cu armele lor speciale. DJ-ii internationali Sander Kleinenberg şi Roger Sanchez au avut evolutii inedite, aclamate de publicul entuziast care dansa n ploaie.

Sunt n al noualea cer cum altfel m-aş putea simti acum? Concursul a fost interesant, solicitant, stresant uneori, nsa, din fericire, am ajuns n punctul n care pot spune ca a meritat sa parcurg tot acest drum. Urmatorul pas, Croatia. O sa ncerc o evolutie ct mai buna acolo. E o chestiune de mndrie şi de aspiratii personale, dar e şi o chestiune de responsabilitate. Acum nu ma mai reprezint doar pe mine, reprezint scena dance romneasca, care merita o realizare internationala, spune DJ Raoul, cştigator al concursului Thirst Romnia.

Juriul Thirst Romnia DJ Vasile, Tom Wilson, Vali Barbulescu şi Cristi Nitu a ales 16 DJ-i sau duete de DJ-i pentru participarea la patru evenimente locale (Timişoara, Bucureşti, Braşov şi Iaşi), dintr-un numar de 60 de concurenti nscrişi. Doar doi DJ-i au ajuns n finala etapa n care Sander Kleinenberg s-a alaturat juriului romnesc şi doar DJ Raoul, cştigatorul, va reprezenta Romnia la finala europeana Thirst.

Premiul nti al competitiei Thirst Romnia: reprezentarea Romniei la Finala europeana Thirst din Croatia şi doua pick-up-uri Technics SL 1210 MK + echipamentul pentru efecte muzicale Pioneer EFX-500-R + software de specialitate Ableton Live. Premiul al doilea al competitiei Thirst Romnia: mixer Technics SH-MZ 1200 + software de specialitate Propellerhead Reason.

HEINEKEN MUSIC SUMMER VIBES

Vita de Vie şi DJ Optick vor colabora n cadrul concertelor Heineken Music Summer Vibes. Muzica rock şi va da mna cu muzica house ntr-o serie de cinci spectacole sustinute n mai multe oraşe din tara, ncepnd cu acest week-end: 9 şi 22 iulie, la Mamaia (Cuando şi Motor); 29 iulie, la Timişoara (Heaven); 12 august, la Bucureşti (Floreasca 2); 26 august, la Cluj (Diesel). Summer Vibes este un proiect creat pentru a oferi publicului romnesc spectacole inedite, care mbina muzica adevarata, prezentata live, cu evolutii ale unui DJ.

Thirst Romnia a demonstrat ca muzica dance şi-a creat deja o pozitie solida şi stabila. Talentul adevarat va gasi ntotdeauna o cale de afirmare, iar Heineken Music este dedicat accelerarii cursei catre glorie. DJ Raoul a pornit pe un drum care promite sa duca numele Romniei dincolo de granitele Europei. ntre timp, Vita de Vie şi DJ Optick ne vor pastra conectati la distractie, spune Ilco Kwast, Group Brand Manager la Heineken.

Clubberii care vor veni la evenimentele Summer Vibes pot cştiga cinci excursii pentru doua persoane, cu destinatia Amsterdam, zece ceasuri cu mp3 player ncorporat şi nenumarate sticle de Heineken PACO. Modalitatea de participarea e simpla: atunci cnd cumperi o bere Heineken de la bar, primeşti un tichet de mbarcare (boarding pass). Introducnd codul acestuia, alaturi de datele tale de identificare, n visual jukebox-ul Heineken Music aflat n club, afli imediat daca ai cştigat. Sunt convins ca iubitorii de muzica vor reactiona la initiativa 'Summer Vibes' cu aceeaşi caldura cu care au reactionat la toate celelalte proiecte Heineken Music. De la lansarea pe piata romneasca, brandul nostru a implicat talentele locale ntr-un numar crescnd de evenimente originale, care ofera experiente muzicale noi şi atractive. Spectacolul va merge mai departe, adauga Ilco Kwast, Group Brand Manager la Heineken.



Popup detector