Se scumpeste berea
29 Ianuarie 2009 Beat Factor BeatFactor
Berea s-ar putea scumpii cu 4 - 5% in acest an, in mare parte din cauza deprecierii leului, a declarat miercuri, intr-o conferinta de presa, presedintele United Romanian Breweries Bereprod (URBB), Shachar Shaine.
"Unele produse se vor scumpi mai mult, altele mai putin, dar estimam o medie a scumpirilor de 4 - 5%. In conditiile in care concurenta va fi foarte puternica pe un segment acolo va fi greu de scumpit, insa pe celelalte segmente s-ar putea inregistra scumpiri si mai mari", a spus Shachar Shaine, citat de NewsIn.
Acesta a precizat ca scumpirile vor veni ca un efect al deprecierii leului, exemplificand ca URBB importa 80% din materiile prime folosite in fabricile sale din Romania.
Referitor la ritmul de crestre al pietei berii, pentru acest an Shachar Shaine mentine estimarile de incetinire ale acestuia. Pentru acest an piata berii ar putea avea un maxim de crestere de 3%, in scadere fata de anul trecut cand acesta era de 5%.
In 2008 vanzarile companiei au inregistrat o crestere in volum de 12%, valoare care include atat vanzarile de bere cat si cele de bauturi racoritoare.
URBB a lansat, la inceputul anului 2008, productia in cea de-a doua berarie a fabricii Tuborg, dupa o investitie de 50 de milioane de dolari, pentru acest an fiind estimata o crestere in volum a vanzarilor de bere cu 20%.
La finalul anului 2007, vanzarile de bere URBB au inregistrat o crestere in volum cu 15 % fata de 2006, iar vanzarile de bauturi racoritoare au crescut cu 20 %. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17% in 2007, fata de 2006.
Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Ziare.com
"Unele produse se vor scumpi mai mult, altele mai putin, dar estimam o medie a scumpirilor de 4 - 5%. In conditiile in care concurenta va fi foarte puternica pe un segment acolo va fi greu de scumpit, insa pe celelalte segmente s-ar putea inregistra scumpiri si mai mari", a spus Shachar Shaine, citat de NewsIn.
Acesta a precizat ca scumpirile vor veni ca un efect al deprecierii leului, exemplificand ca URBB importa 80% din materiile prime folosite in fabricile sale din Romania.
Referitor la ritmul de crestre al pietei berii, pentru acest an Shachar Shaine mentine estimarile de incetinire ale acestuia. Pentru acest an piata berii ar putea avea un maxim de crestere de 3%, in scadere fata de anul trecut cand acesta era de 5%.
In 2008 vanzarile companiei au inregistrat o crestere in volum de 12%, valoare care include atat vanzarile de bere cat si cele de bauturi racoritoare.
URBB a lansat, la inceputul anului 2008, productia in cea de-a doua berarie a fabricii Tuborg, dupa o investitie de 50 de milioane de dolari, pentru acest an fiind estimata o crestere in volum a vanzarilor de bere cu 20%.
La finalul anului 2007, vanzarile de bere URBB au inregistrat o crestere in volum cu 15 % fata de 2006, iar vanzarile de bauturi racoritoare au crescut cu 20 %. Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 17% in 2007, fata de 2006.
Portofoliul URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, respectiv Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Ziare.com
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector