Richie Hawtin dezvaluie povestea 'Cubului Misterios'
05 Iunie 2008 Beat Factor BeatFactor
Citeste si
Turneul Plastikman continua si in acest an
VIDEO - Daniel Miller, intervievat de Richie Hawtin
VIDEO: Richie Hawtin live la Time Warp 2011
In ultimele saptamani pe toate site-urile clubbing a aparut campania celor de la M_nus si Cubul lor misterios. Cum nimeni nu a vrut sa vorbeasca despre asta prea mult, Richie Hawtin a dezvaluit in sfarsit misterul cubului.
In ultimul timp, multe reviste clubbing si majoritatea comunicatelor de presa au dezvaluit poze cu Richie Hawtin si membrii label-ului M_nus imbracati in costume futuriste, alaturi de un cub stralucitor. Poza a creat diferite pareri in randul clubberilor din intreaga lume si multi au facut diferite speculatii in legatura cu aceasta campanie. Totul a fost dezvaluit saptamana trecuta, in timpul festivalului Detroit Movement.
Se pare ca designe-ul cubului a fost facut pentru o comunicare fancy intre membrii M_nus, in timpul evenimentelor Contakt: Cubul are o structura interesanta, este acoperit de leduri inteligente care pot depista oamenii inscrisi ca membrii Contakt in timp ce stau la bar de exemplu declara Richie Hawtin. Daca te inscrii la Contakt ca membru, primesti un card special care are un microcip implementat. Cubul poate depista membrii din club prin acel microcip. De asemenea trimite mesaje prin bluetooth sau LAN. Deci cand veniti la un eveniment Contakt, oricine are bluetooth-ul pornit va primi mesaje.
Deci cubul pare sa fie nimic mai mult decat un dispozitiv de comunicare intre M_nus si membrii Contakt. Desigur arata destul de bine, dar in afara de asta este doar un material promotional si un bun exemplu al marketing-ului foarte comercial care se practica astazi.
In ultimul timp, multe reviste clubbing si majoritatea comunicatelor de presa au dezvaluit poze cu Richie Hawtin si membrii label-ului M_nus imbracati in costume futuriste, alaturi de un cub stralucitor. Poza a creat diferite pareri in randul clubberilor din intreaga lume si multi au facut diferite speculatii in legatura cu aceasta campanie. Totul a fost dezvaluit saptamana trecuta, in timpul festivalului Detroit Movement.
Se pare ca designe-ul cubului a fost facut pentru o comunicare fancy intre membrii M_nus, in timpul evenimentelor Contakt: Cubul are o structura interesanta, este acoperit de leduri inteligente care pot depista oamenii inscrisi ca membrii Contakt in timp ce stau la bar de exemplu declara Richie Hawtin. Daca te inscrii la Contakt ca membru, primesti un card special care are un microcip implementat. Cubul poate depista membrii din club prin acel microcip. De asemenea trimite mesaje prin bluetooth sau LAN. Deci cand veniti la un eveniment Contakt, oricine are bluetooth-ul pornit va primi mesaje.
Deci cubul pare sa fie nimic mai mult decat un dispozitiv de comunicare intre M_nus si membrii Contakt. Desigur arata destul de bine, dar in afara de asta este doar un material promotional si un bun exemplu al marketing-ului foarte comercial care se practica astazi.
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector