Petrecere virtuala Heineken, unde "oaspetii" identifica alcoolicii

16 Decembrie 2008 Beat Factor BeatFactor

Petrecere virtuala Heineken, unde
TAGS:
alcool  altceva 
Producatorul de bere Heineken a lansat prima campanie interactiva la nivel mondial prin care vrea sa previna consumul iresponsabil de alcool. Site-ul campaniei, care se adreseaza si romanilor, este ca un tur virtual la o petrecere unde au acces doar persoanele peste 18 ani, scrie Gandul.

Vizitatorii sunt invitati sa identifice printre zecile de persoane de la petrecere, toate cu pahare in mana sau pe masa, pe cineva care prezinta semnele betiei. Oaspetele este indemnat sa recunoasca din gesturi care dintre petrecareti isi va iesi din fire fara motiv si va face un scandal.

O persoana care a consumat prea mult alcool poate deveni irascibila, iar respiratia i se ingreuneaza. Cercetarile de piata au aratat ca petrecerea virtuala este elementul potrivit pentru ca romanii sa vorbeasca despre consumul de alcool si sa se implice activ.

Campania se desfasoara de mai mult timp in mai multe tari, pe knowthesigns.com. Initiatorii estimeaza ca peste 180.000 de romani vor lua parte la acest proiect interactiv, parte a platformei mondiale de responsabilizare a consumului de alcool.

Ziare.com


Popup detector