Petrecere virtuala Heineken, unde "oaspetii" identifica alcoolicii
16 Decembrie 2008 Beat Factor BeatFactor
Producatorul de bere Heineken a lansat prima campanie interactiva la nivel mondial prin care vrea sa previna consumul iresponsabil de alcool. Site-ul campaniei, care se adreseaza si romanilor, este ca un tur virtual la o petrecere unde au acces doar persoanele peste 18 ani, scrie Gandul.
Vizitatorii sunt invitati sa identifice printre zecile de persoane de la petrecere, toate cu pahare in mana sau pe masa, pe cineva care prezinta semnele betiei. Oaspetele este indemnat sa recunoasca din gesturi care dintre petrecareti isi va iesi din fire fara motiv si va face un scandal.
O persoana care a consumat prea mult alcool poate deveni irascibila, iar respiratia i se ingreuneaza. Cercetarile de piata au aratat ca petrecerea virtuala este elementul potrivit pentru ca romanii sa vorbeasca despre consumul de alcool si sa se implice activ.
Campania se desfasoara de mai mult timp in mai multe tari, pe knowthesigns.com. Initiatorii estimeaza ca peste 180.000 de romani vor lua parte la acest proiect interactiv, parte a platformei mondiale de responsabilizare a consumului de alcool.
Ziare.com
Vizitatorii sunt invitati sa identifice printre zecile de persoane de la petrecere, toate cu pahare in mana sau pe masa, pe cineva care prezinta semnele betiei. Oaspetele este indemnat sa recunoasca din gesturi care dintre petrecareti isi va iesi din fire fara motiv si va face un scandal.
O persoana care a consumat prea mult alcool poate deveni irascibila, iar respiratia i se ingreuneaza. Cercetarile de piata au aratat ca petrecerea virtuala este elementul potrivit pentru ca romanii sa vorbeasca despre consumul de alcool si sa se implice activ.
Campania se desfasoara de mai mult timp in mai multe tari, pe knowthesigns.com. Initiatorii estimeaza ca peste 180.000 de romani vor lua parte la acest proiect interactiv, parte a platformei mondiale de responsabilizare a consumului de alcool.
Ziare.com
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector