Jori Hulkkonen: "Muzica si-a pierdut intelesul"

15 Ianuarie 2010 Create It BeatFactor

Producatorul finlandez Jori Hulkkonen, colaborator al cunoscutului DJ Tiga, a s-a plans de faptul ca "muzica si-a pierdut intelesul" intr-un articol postat saptamana trecuta.

Acesta vorbea despre faptul ca retelele de socializare au facut artistii sa-si piarda din "mister".

"Intotdeauna am iubit artistii care creeaza o imagine, un personaj pe scena si isi prezinta muzica prin acel personaj. Acum, cu facebook si twitter acesti oameni se expun complet. Acum, artistii par oameni obisnuiti, talentati, dar doar oameni obisnuiti care produc muzica. Imi pare rau, dar nu imi plac oamenii obisnuiti si nu imi pasa de muzica pe care o fac", a spus Jori.

Lady B a postat link-ul catre acest articol, pe twitter (cam ironic) si in mare parte l-a aprobat. "Am spus AMEN inainte sa retwitte articolul lui Jori pentru ca a exidentiat exact ceea ce s-a intamplat in ultimii ani in industria muzicala. "Muzica si-a pierdut intelesul" - este complet adevaratnu doar in ce priveste muzica, dar in toate aspectele. Muzica nu mai e un item, precum un CD sau un vinil", spune Lady B.

Acesta a recunosc ca personal este un entuziast al retelelor de socializare, dar ca in acelasi timp este foarte atent la ceea ce posteaza. "Prin intermediul retelelor de socializare pot ramane in contact cu oamenii, mai ales cu cei care sunt in partea celalalta a lumii, dar niciodata nu-mi afisez mood-ul sau ceea ce fac. Acele posturi sunt pentru viata reala", a adaugat acesta.

Intre timp, ziarul The Guardian a publicat un articol referitor la Lady Gaga si cum aceasta ofera fanilor o suvita din parul sau. "Te astepti la ceva de genul asta de la Lady Gaga, e amuzant, dar una e sa vinzi o editie limitata a unui disc, alta e sa-ti vinzi viata. Faptul ca te expui complet si ca vinzi totul iti omoara imaginea de pop idol si de rock star", au scris acestia.


Popup detector