Compania Beatport aplica noi strategii de promovare
24 Octombrie 2008 Beat Factor BeatFactor
Magazinul online de muzica Beatport a decis sa opreasca programul de afiliere cu alte site-uri, informeaza portalul Resident Advisor. Astfel, managementul Beatport a decis ca toate bannerele, butoanele, link-urile, imaginile sa fie scoase.
Timp de aproximativ un an si jumatate, multe site-uri de profil au generat un trafic considerabil catre Beatport, pentru care isi luau comision, in functie de deal-ul stabilit cu magazinul online.
Persoana pe probleme de marketing de la Beatport, Shawn Sabo, a confirmat mailurile trimise precedent catre label-uri si artisti si spune ca Beatport are un nou plan pentru anul 2009.
Timp de aproximativ un an si jumatate, multe site-uri de profil au generat un trafic considerabil catre Beatport, pentru care isi luau comision, in functie de deal-ul stabilit cu magazinul online.
Persoana pe probleme de marketing de la Beatport, Shawn Sabo, a confirmat mailurile trimise precedent catre label-uri si artisti si spune ca Beatport are un nou plan pentru anul 2009.
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector