43.500 de vizitatori in primele trei zile la Peninsula

30 August 2010 Beat Factor BeatFactor

43.500 de vizitatori in primele trei zile la Peninsula
TAGS:
Peninsula  festival  Bilant 

43.500 de vizitarori au venit in primele trei zile ale Festivalului Peninsula sa guste din oferta muzicala si de timp liber a celui mai mare eveniment de gen din Romania.


„Inca de joi 11.000 de persoane au venit la festival, vineri numarul acestora crescand la 15.000, pentru ca ziua de sambata sa atraga un numar de 17.000 de persoane. In camping gazduim, dupa trei zile de festival, 1.700 de corturi”, a declarat Fulop Zoltan, manager de proiect Sziget Management SRL, in cadrul unei conferinte de presa de duminica.


Numarul mare de vizitatori nu a insemnat doar un public numeros in fata celor patru scene amenajate, ci si consumatori din plin pe terasele Peninsulei. Comerciantii au raportat ca au vandut 310 hl de bere, 240 hl de bauturi racoritoare si 130 de hl de apa.


Bodor Laszlo, directorul Festivalului Peninsula a subiliniat in cadrul unei conferinte de presa de duminica faptul ca, judecand dupa numarul biletelor pe care organizatorii le-au vandut inainte de inceperea festivalului, numarul vizitatorilor va fi mai mare decat cel de anul trecut.


„Ne bucuram sa spunem ca toate cifrele arata ca vom avea mai multi vizitatori decat anul trecut, atunci cand 58.000 de persoane au calcat pragul Peninsulei. Legat de modul in care a fost organizata editia a opta a festivalului, va pot spune ca nici fortele de ordine, nici cele care au asigurat urgentele medicale in timpul primelor 3 zile ale evenimentului nu au raportat probleme grave”, a mai spus directorul Peninsula.


Fundatia Pentru Cercetari Sociale „Max Weber” din Cluj a efectuat, la fel ca in fiecare an, un sondaj de opinie in randul peninsularilor. Datele preliminare arata ca anul acesta au venit cu 7% mai multe persoane, pentru prima oara la festival, decat anul trecut, asadar in total 45% dintre cei prezenti la eveniment au fost aici pentru prima data.


Aceeasi cercetare arata ca peste 70% dintre participanti au varsta cuprinsa intre 20 si 29 de ani, iar 45% dintre ei studiaza, 21% studiaza si lucreaza, in timp ce 27% lucreaza.


In ceea ce priveste zonele Romaniei din care provin vizitatorii celei de a opta editii Peninsula, datele releva faptul ca acestia nu sunt doar din judetele invecinate ci si din Bucuresti. Cu toate acestea, cele mai mari cresteri la numarul de vizitatori au fost inregistrate in judetele Cluj, Bihor si Brasov. Peninsulari au sosit anul acesta si din Ungaria, Germania, Marea Britanie, Serbia, Bulgaria sau Franta.


Festivalul Peninsula se desfasoara intre 26 si 29 august la Targu Mures, printre cele mai asteptate concerte ale editiei din 2010 fiind Korn – in premiera in Romania – Tricky, Gorillaz Sound System, Phoenix, Omega, Europe, the Rasmus sau Dub FX, la care se adauga DJ-i din toata lumea – Mark Knight (Marea Britanie), Fedde le Grande (Olanda), Hernan Cattaneo (Argentina) sau Above and Beyond (Marea Britanie) - care vor mixa intr-o locatie dedicata special muzicii electronice, in Freedom Music Arena.


Festivalul Peninsula este un eveniment prezentat de Coca-Cola, sustinut de Kiss FM si Prima TV. Sponsorii principali ai evenimentului sunt Orange si Ciuc – berea oficiala a festivalului. Organizatori sunt Sziget Management si MIERT – Conferinta Tineretului Maghiar din Romania. Co-organizator este Loteria Romana. Festivalul Peninsula a fost organizat cu sprjinul Consiliului Judetean Harghita.


43.500 de vizitarori au venit in primele trei zile ale Festivalului Peninsula sa guste din oferta muzicala si de timp liber a celui mai mare eveniment de gen din Romania.


„Inca de joi 11.000 de persoane au venit la festival, vineri numarul acestora crescand la 15.000, pentru ca ziua de sambata sa atraga un numar de 17.000 de persoane. In camping gazduim, dupa trei zile de festival, 1.700 de corturi”, a declarat Fulop Zoltan, manager de proiect Sziget Management SRL, in cadrul unei conferinte de presa de duminica.


Numarul mare de vizitatori nu a insemnat doar un public numeros in fata celor patru scene amenajate, ci si consumatori din plin pe terasele Peninsulei. Comerciantii au raportat ca au vandut 310 hl de bere, 240 hl de bauturi racoritoare si 130 de hl de apa.


Bodor László, directorul Festivalului Peninsula a subiliniat in cadrul unei conferinte de presa de duminica faptul ca, judecand dupa numarul biletelor pe care organizatorii le-au vandut inainte de inceperea festivalului, numarul vizitatorilor va fi mai mare decat cel de anul trecut.


„Ne bucuram sa spunem ca toate cifrele arata ca vom avea mai multi vizitatori decat anul trecut, atunci cand 58.000 de persoane au calcat pragul Peninsulei. Legat de modul in care a fost organizata editia a opta a festivalului, va pot spune ca nici fortele de ordine, nici cele care au asigurat urgentele medicale in timpul primelor 3 zile ale evenimentului nu au raportat probleme grave”, a mai spus directorul Peninsula.


Fundatia Pentru Cercetari Sociale „Max Weber” din Cluj a efectuat, la fel ca in fiecare an, un sondaj de opinie in randul peninsularilor. Datele preliminare arata ca anul acesta au venit cu 7% mai multe persoane, pentru prima oara la festival, decat anul trecut, asadar in total 45% dintre cei prezenti la eveniment au fost aici pentru prima data.


Aceeasi cercetare arata ca peste 70% dintre participanti au varsta cuprinsa intre 20 si 29 de ani, iar 45% dintre ei studiaza, 21% studiaza si lucreaza, in timp ce 27% lucreaza.


In ceea ce priveste zonele Romaniei din care provin vizitatorii celei de a opta editii Peninsula, datele releva faptul ca acestia nu sunt doar din judetele invecinate ci si din Bucuresti. Cu toate acestea, cele mai mari cresteri la numarul de vizitatori au fost inregistrate in judetele Cluj, Bihor si Brasov. Peninsulari au sosit anul acesta si din Ungaria, Germania, Marea Britanie, Serbia, Bulgaria sau Franta.


Festivalul Peninsula se desfasoara intre 26 si 29 august la Targu Mures, printre cele mai asteptate concerte ale editiei din 2010 fiind Korn – in premiera in Romania – Tricky, Gorillaz Sound System, Phoenix, Omega, Europe, the Rasmus sau Dub FX, la care se adauga DJ-i din toata lumea – Mark Knight (Marea Britanie), Fedde le Grande (Olanda), Hernan Cattaneo (Argentina) sau Above and Beyond (Marea Britanie) - care vor mixa intr-o locatie dedicata special muzicii electronice, in Freedom Music Arena.


Festivalul Peninsula este un eveniment prezentat de Coca-Cola, sustinut de Kiss FM si Prima TV. Sponsorii principali ai evenimentului sunt Orange si Ciuc – berea oficiala a festivalului. Organizatori sunt Sziget Management si MIERT – Conferinta Tineretului Maghiar din Romania. Co-organizator este Loteria Romana. Festivalul Peninsula a fost organizat cu sprjinul Consiliului Judetean Harghita.


43.500 de vizitarori au venit in primele trei zile ale Festivalului Peninsula sa guste din oferta muzicala si de timp liber a celui mai mare eveniment de gen din Romania.


„Inca de joi 11.000 de persoane au venit la festival, vineri numarul acestora crescand la 15.000, pentru ca ziua de sambata sa atraga un numar de 17.000 de persoane. In camping gazduim, dupa trei zile de festival, 1.700 de corturi”, a declarat Fülöp Zoltán, manager de proiect Sziget Management SRL, in cadrul unei conferinte de presa de duminica.


Numarul mare de vizitatori nu a insemnat doar un public numeros in fata celor patru scene amenajate, ci si consumatori din plin pe terasele Peninsulei. Comerciantii au raportat ca au vandut 310 hl de bere, 240 hl de bauturi racoritoare si 130 de hl de apa.


Bodor László, directorul Festivalului Peninsula a subiliniat in cadrul unei conferinte de presa de duminica faptul ca, judecand dupa numarul biletelor pe care organizatorii le-au vandut inainte de inceperea festivalului, numarul vizitatorilor va fi mai mare decat cel de anul trecut.


„Ne bucuram sa spunem ca toate cifrele arata ca vom avea mai multi vizitatori decat anul trecut, atunci cand 58.000 de persoane au calcat pragul Peninsulei. Legat de modul in care a fost organizata editia a opta a festivalului, va pot spune ca nici fortele de ordine, nici cele care au asigurat urgentele medicale in timpul primelor 3 zile ale evenimentului nu au raportat probleme grave”, a mai spus directorul Peninsula.


Fundatia Pentru Cercetari Sociale „Max Weber” din Cluj a efectuat, la fel ca in fiecare an, un sondaj de opinie in randul peninsularilor. Datele preliminare arata ca anul acesta au venit cu 7% mai multe persoane, pentru prima oara la festival, decat anul trecut, asadar in total 45% dintre cei prezenti la eveniment au fost aici pentru prima data.


Aceeasi cercetare arata ca peste 70% dintre participanti au varsta cuprinsa intre 20 si 29 de ani, iar 45% dintre ei studiaza, 21% studiaza si lucreaza, in timp ce 27% lucreaza.


In ceea ce priveste zonele Romaniei din care provin vizitatorii celei de a opta editii Peninsula, datele releva faptul ca acestia nu sunt doar din judetele invecinate ci si din Bucuresti. Cu toate acestea, cele mai mari cresteri la numarul de vizitatori au fost inregistrate in judetele Cluj, Bihor si Brasov. Peninsulari au sosit anul acesta si din Ungaria, Germania, Marea Britanie, Serbia, Bulgaria sau Franta.


Festivalul Peninsula se desfasoara intre 26 si 29 august la Targu Mures, printre cele mai asteptate concerte ale editiei din 2010 fiind Korn – in premiera in Romania – Tricky, Gorillaz Sound System, Phoenix, Omega, Europe, the Rasmus sau Dub FX, la care se adauga DJ-i din toata lumea – Mark Knight (Marea Britanie), Fedde le Grande (Olanda), Hernan Cattaneo (Argentina) sau Above and Beyond (Marea Britanie) - care vor mixa intr-o locatie dedicata special muzicii electronice, in Freedom Music Arena.


Vlad Piriu, sursa Peninsula.ro


Popup detector