Monochrome povesteşte despre New York

11 Septembrie 2007 Beat Factor BeatFactor

Monochrome povesteşte despre New York
Dupa cteva zile n The City that Never Sleeps ncheiate cu cteva beri Heineken la T-Bar n Londra, baietii de la Monochrome s-au ntors n Romnia. Deşi au multe de povestit pe blog-ul heinekenmusic.ro, şi-au gasit timp sa ne spuna şi noua cte ceva despre clubbing-ul american.

Dupa Londra, Barcelona, Las Vegas, Amsterdam şi Seattle, a sosit timpul ca Monochrome sa ia avionul spre New York, via Londra. De acesta data am fost mult mai entuziasmati, pentru ca nu mai aveam o competitie la care trebuia sa participam, cum a fost la Vegas, nsa auzisem lucruri cel putin la fel de cool despre oraş. Totuşi, nicio povestire, orict de bine spusa, nu se compara cu a vedea un loc cu ochii tai, au declarat baietii.

Daca n materialul trecut le-am propus baietilor un scurt interviu nainte de gig-ul din New York, ar fi cazul sa aflam care sunt parerile lor dupa aceasta experienta.

Cum a fost la New York?

Livio: Absolut incredibil, nu se compara cu niciun oraş din lume, este plin de viata, deschis, ca un motor n permanenta mişcare. Un loc exceptional pentru turişti, clubberi, sau business men. Locatia a fost full, iar lumea foarte receptiva la tot ce tine de Heineken, lucru de care ne-am convins nca de la Las Vegas. America loves Heineken.

Cum a fost la gig?

Roby : Mi-a placut mult concertul trupei The Misshapes care este considerata revelatia punk alternative a ultimilor ani. Pentru acest gig ne-am ros coatele pe pupitrul din studio pentru ca am pregatit un nou set, dar n acelaşi timp am remixat piesa care apare n reclama TV a unui nou produs Heineken, DraughtKeg. Starul serii a fost binenteles DraughtKeg, un produs inovativ pe care l consider genial şi abia aştept sa l avem şi n Romnia. Ce poti cere mai mult dect sa ti poti turna la draft propria tab ere, mai ales cnd eşti gazda unei petreceri acasa?

La eveniment au fost prezente multe VIP-uri şi mai ales presa, dar toti puşi pe distractie, aşa ca am avut parte de feed-back-ul dorit cnd am mixat noul nostru remix care va fi lansat n toamna. Am mixat mai putin deep dect de obicei, ne-am lasat inspirati de locatia glam (şi verde n acelaşi timp, avnd n vedere ca Heineken s-a asigurat ca pna şi scaunele de sticla sa fie de culoare brand-ului), am admirat luminile şi soundsystem-ul de-a dreptul impresionante, iar mai apoi am parasit locatia pentru a merge la Pacha, foarte multumiti de rezultate".

Cum au fost cluburile din New York ?

George G: Pentru ca americanii se distreaza altfel dect europenii, iar newyorkezii altfel dect restul americanilor, n New York am avut parte de o experienta cu totul şi cu totul deosebita. Ne-am facut multi prieteni şi am fost surprinşi cnd cei cunoscuti ne-au informat ca ştiau de productiile Livio & Roby şi Monochrome, de finala Heineken Music Thirst Studio Global Sessions şi multe alte succese. Nu ne aşteptam, dar sunt convins ca acest feed back din partea publicului american s-a datorat n mare parte şi colaborarii noastre cu Heineken, brand care ne sustine şi speram noi ca este mndru de noi".


Popup detector