Tags

Mixmag lanseaza campania 'The Greatest DJ Of All Time'

Revista britanica Mixmag lanseaza vineri, 16 Septembrie 2010, campania 'The Greatest DJ Of All Time', menita sa scoata la iveala cel mai bun DJ din toate timpurile. Doritorii care vor sa voteze trebuie sa intre pe greatest.dj , site ce contine cea mai noua tehnologie oferita de catre Facebook. Au fost selectati 35 de DJi care intra...

Campania 'vreau DJ' a clubului Midi s-a incheiat - Kalkbrenner cel mai dorit artist

Campania Vreau DJ a ajuns la final si trage linie. ~3000 de useri, 600 de nominalizari, cel mai votat DJ cu ~600 de voturi si premii in valoare totala de ~8000 RON. Campania a luat sfarsit, castigatorii au fost desemnati, pregatirile pentru marele eveniment deja incep si noile idei pentru editiile viitoare sunt deja in discutii. Marele...

Campania 'Vreau DJ' - etapa a doua

Campania Vreau DJ continua, oficial intrand in etapa a doua, cea in care se voteaza cei mai propusi DJi, iar in paralel se desfasoara, saptamanal, cate un concurs interactiv cu premii pe masura. Vreau DJ este o campanie online care se bazeaza pe un concept inedit de implicare a publicului tinta atat in alegerea DJ-ului pe care vor sa-l...

Vreau DJ - campanie online a clubului Midi din Cluj Napoca

Club Midi impreuna cu The Kitchen lanseaza prima campanie online pe domeniul de clubbing din Romania. "Vreau DJ" este o campanie online care se bazeaza pe un concept inedit de implicare a publicului tinta, atat in alegerea DJ-ului pe care vor sa-l vada in Club Midi, cat si pe un concurs saptamanal cu premii pe baza de vot ("user...

Campania sociala 'Imparte! E mai mult decat o felie de paine!' , extinsa la nivel national

Vel Pitar extinde la nivel national campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!”. Incepand de astazi, 11 septembrie 2009, consumatorii Vel Pitar din toata tara pot dona o felie de paine oamenilor nevoiasi. Sortimentul de paine ales ca vehicul pentru campanie este French Toast, cu cele patru variante ale sale -...

VIDEO: Above and Beyond se alatura campaniei 'Don't Lose The Music'

In plin sezon al festivalurilor, campania initiata de catre Royal National Institue for the Deaf, reaminteste fanilor muzicii ca nivelul de sunet de la evenimente poate sa atinga si 110 decibeli, echivalentul unui avion decoland. Don’t Lose the Music aminteste ca ascultarea muzicii prea tare poate cauza probleme permanente ale...

Posterele campaniei 'Nice People Take Drugs' au fost retrase

Acum trei zile va anuntam despre noua campanie ‘Nice People Take Drugs’, initiata in Marea Britanie de catre organizatia Release. Dupa doar trei zile de la debutul campaniei cu postere pe autobuzele londoneze, fara nici macar o plangere impotriva lor din partea publicului, CBS Outdoor au retras reclamele, invocand ca mesajul...

Campanie pro droguri - 'Nice People Take Drugs'

Organizatia britanica Release a lansat in aceasta saptamana o campanie de postere, amplasate pe autobuzele din Londra, al caror mesaj este ‘Nice People Take Drugs’. Campania are ca scop stoparea razboiului initiat de guvern si mass-media impotriva consumatorilor de droguri, care in ziua de astazi sunt considerati printre cei mai...


Popup detector