Campania sociala 'Imparte! E mai mult decat o felie de paine!' , extinsa la nivel national

11 Septembrie 2009 Beat Factor BeatFactor

Campania sociala 'Imparte! E mai mult decat o felie de paine!' , extinsa la nivel national
TAGS:
campanie 

Vel Pitar extinde la nivel national campania sociala “Imparte! E mai mult decat o felie de paine!”. Incepand de astazi, 11 septembrie 2009, consumatorii Vel Pitar din toata tara pot dona o felie de paine oamenilor nevoiasi.

Sortimentul de paine ales ca vehicul pentru campanie este French Toast, cu cele patru variante ale sale - clasic, integral, graham si secara. Produsele beneficiaza de ambalaje dedicate, special create pentru aceasta campanie si care pot fi recunoscute cu usurinta in rafturile magazinelor. Pe fiecare pachet de French Toast participant la campanie este prezent mesajul “Fa o fapta buna! Doneaza o felie de paine”, precum si pasii care trebuie urmati pentru a realiza actul de donatie.

Mecanismul campaniei ramane acelasi si presupune ca orice client care a achizitionat un French Toast (classic, integral, graham si secara) sa intre pe site-ul www.imparte.ro, sa introduca codul de pe ambalaj si sa aleaga catre cine directioneaza felia de paine: copii aflati in centrele de plasament, cantine sociale sau persoane varstnice aflate in centre speciale de ingrijire.

Feliile de paine donate de consumatorii Vel Pitar vor fi acordate persoanelor defavorizate care fac parte din programele coordonate de Confederatia Caritas Romania.

Pe site-ul campaniei am creat si comunitatea imparte.ro care vine in sprijinul celor care au nevoie de donatii si celor care vor sa le faca, celor care au nevoie de sprijin si celor care vor sa il ofere! Este locul in care se intalnesc si isi prezinta proiectele sociale, deopotriva ONG-urile, fundatiile, institutiile sociale si companiile. Imparte.ro este platforma ideala unde se va discuta, se vor enunta idei si va constitui punctul de plecare pentru actiuni sociale concrete si relevante!

Vel Pitar a initiat aceasta campanie sociala ca raspuns la problemele si necesitatile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Vel Pitar crede in valoarea si potentialul societatii romanesti de a-si ajuta semenii si doreste sa contribuie la un viitor mai bun si un trai decent pentru cat mai multe persoane fara posibilitati financiare.

Organizatiile Caritas sunt prezente in 10 orase ale tarii si deruleaza programe in zece domenii de specialitate printre care si cele trei directii vizate de campania initiata de compania Vel Pitar: copii aflati in centre de plasament, cantine sociale si persoane varstnice aflate in centre speciale de ingrijire.


Popup detector