Tiesto - Elements of Life

Tiesto - Elements of Life

Pentru foarte multa lume, Tijs Verwest aka DJ Tiesto ramane unul dintre primii DJ-i mondiali. Noul sau album Elements of Life nu poate fi decat un motiv de bucurie pentru fani. Contine in total 12 piese, o parte din ele compuse alaturi de solisti vocali renumiti pe scena muzicii dance internationale. Asadar, haideti sa vedem ce este cu acest nou album.
Pana in aprilie, cand va avea loc lansarea oficiala nu mai este prea mult timp, asa ca fanii sa fie rabdatori. O parte din piesele de pe acest album sunt cu siguranta cunoscute celor care au urmarit ultimele DJ mixuri facute de Tiesto sau l-au vazut live in ultimele luni. Albumul mult asteptat a iesit in sfarsit la iveala.

Incepem cu Ten Seconds Before Sunrise, un progressive trance foarte melodios si armonios, plin de viata, dar mai ales plin de sentimente profunde ar putea fi pe de o parte tristete, melancolie, pe de alta parte euforie, extaz. Primam pentru prima parte, melancolia pare sa fie elementul dominant. Piesa are multe suisuri si coborasuri, multe breakdown-uri, asa cum sunt create toate piesele trance, de aceasta factura. Everything alaturi de JES inveseleste putin spiritele, in special vocea fantastica a acestei soliste extrem de cunoscute de pe muzica celor de la Gabriel & Dresden, Tiesto si multi altii. Piesa Can You Feel Me este ceva mai domolita, poate una din cele mai bune productii de pe acest album; alaturi de sablonul minunat electro compus de Tiesto sta foarte bine vocea solistei Julie Thompson, o alta voce remarcabila pe scena dance internationala. Driving to Heaven si Carpe Nocturn fac parte din acele piese care ridica cu mainile in aer mii de persoane la un concert marca Tiesto. Hipnotic, plin de energie sid e viata, ritmul este repetitiv dar extrem de sofisticat, asa cum ii sta bine unei productii trance. O alta colaborare reusita este piesa Sweet Things alaturi de solista Charlotte Martin. Si ca tot veni vorba de colaborari, nici BT nu a renuntat sa lucreze cu bunul sau prieten Tiesto, asa ca rezultatul este excelenta piesa Break My Fall. Piesa In The Dark aduce energia si dinamismul care lipseau pana acum, zdrobind linistea din temelii. Piesele de valoare ale acestui album raman insa Elements of Life si Dance 4 Life, aceasta din urma compusa alaturi de binecunoscutul Maxi Jazz, emblema Faithless. Si pentru final, Tiesto mai ofera o portie unica de muzica trance, printr-un remix la piesa Hes A Pirate.

Asculta un preview mix al albumului Elements of Life

Cu siguranta Elements of Life este un album asteptat de foarte multa lume, asa ca va puteti delecta cu un mini preview de 15 minute, in scop pur orientativ. Acest album combina elemente din muzica electronica trance, progressive si rock si il face pe Tiesto sa isi recastige zecile de mii de fani care asteptau de multisor cel de-al treilea album de artist.

Tracklist:1. Ten Seconds before Sunrise
2. Everything
3. Can You Feel Me