Swayzak - Some Other Country

Swayzak - Some Other Country

Desi este mai dificil sa cataloghezi muzica celor doi artisti de la Swayzak, un lucru este cert: stralucesc in materie de productie muzicala, desi in Romania, din motive lesne de inteles, nu au primit atentia cuvenita. Noul lor album se numeste Some Other Countries si este cel mai recent material pe care James Taylor si David Brown il coc de cativa ani buni.
David "Brun" Brown marturiseste ca acest LP este mult mai abtract si obscur decat ceea ce au facut ei pana acum. "Suntem in mare parte axati pe atmosfera, insa, mai mult decat atat, dorim sa facem ceva mult mai 'greu' si mai nou, ceva inedit; in contrast cu toata muzica minimal care nu mai e atat de la moda." Insa minimal-ul de prost gust, si in general minimal-ul, lipseste aproape cu desavarsire de pe acest LP. De la prima piesa, intitulata Quite Life, pana la They Return, Swayzak te poarta prin tot soiul de ritmuri, linii melodice, stiluri muzicale, insa minimal-ul este imbracat intr-o forma calda, bine gandita inainte de a fi inregistrata si atent calculata.

So Cheap este una din piesele cu cele mai putine voci, spre deosebire de Quiet Life sau No Sad GoodByes. Daca iei fiecare piesa in parte, se poate observa cu usurinta ca fiecare are povestea ei, insa daca albumul este ascultat ca un tot, de la prima la ultima piesa, totul va curge lin, fara intreruperi prea radicale.

Deja extras pe single, Smile & Receive are potentialul unui hit si promite foarte mult. O piesa mai apropiata de minimal techno pare sa fie Claktronic, iar pentru ceva mai mult ritm, By The Rub of Love este poate cea mai agresiva piesa de pe intreg LP-ul.

Subtil, plin de bun gust si de calitate, Some Other Countries este excelent atat in club, intrucat contine productii destinate acestui segment, cat si acasa, in masina sau oriunde in alta parte. Pasajele cu voce sunt vesele, nu este un material care sa te deprime sau sa-ti rascoleasca amintiri neplacute. Bravo Swayzak, doi artisti care nu s-au lasat influentati prea mult de trenduri in muzica electronica.

Tracklist:01. Quiet Life
02. So Cheap
03. No Sad Goodbyes