Robert Hood - Fabric 39

Robert Hood - Fabric 39

Cu o experienta de mai bine de 15 ani, Robert Hood este maestrul din spatele ultimei compilatii lansate de Fabric. 32 de piese intr-un stil pur techno, ce pastreaza amprenta Detroit si Underground Resistance.
Robert Hood face parte din grupul minune de producatori care a inventat un stil muzical, in urma cu mai bine de 20 de ani, care si astazi se mentine in centrul atentiei, ba chiar crescand in popularitate tot mai mult. Fondatorul Underground Resistance mentine o liniaritate greu de egalat, iar prin acesta compilatie ne trimite inapoi in anii `90, cand techno-ul abia se dezvolta, adaugand subtil elemente definitorii pentru anii 2000.

Discul contine o multime de piese semnate Robert Hood, inclusiv sub alte proiecte ale sale, precum Monobox, cat si artisti ca Jeff Mills, Marco Lenzi, olandezul Joris Voorn, sau Low Life, proiecul lui Ben Sims si Steve O`Sullivan.
Cum sta bine oricarui artist techno, Hood isi incepe compilatia cu intro-uri semnate chiar de el, urmand sa intre in paine cu Pacou, Marco Lenzi, Joris Vorn sau Diego. Prima parte a discului abordeaza o tema clasica, avansand treptat spre techno-ul epocii noastre, navigand de la Skin Deepul lui Jeff Mills sau John Thomas si a sa Mr. Funk, si ajungand la excelenta piesa Mass, semnata Phase. Totusi, cel mai bun moment al discului se lasa asteptat pana la minutul 50, cand isi face aparitia excelenta Agent Wood, de UK Gold (adica Chris McCormack), remixul lui Adam Beyer, lansata candva prin 200. Nu trebuie trecut cu vederea nici pasajul parca smuls din copertele Hed Kandi, cu piesa Pulp Funktion 2, apartinand lui John Thomas. Si asa, usor, usor, mai trecem prin doua piese Robert Hood ca sa ajungem tot la Robert Hood, si la finalul compilatiei.

Avand in vedere ca stilul abordat de om se limiteaza, in general, la detroit techno, atat in productii, cat si in seturi, fanii stiu exact la ce sa se astepte. Multa liniaritate si ritm percutiv care se desfasoara pe o durata de mai bine de 70 de minute.

In timp ce amicii lui evolueaza catre sound-uri mult mai moderne si mai apropiate de cerintele de astazi, Robert Hood ramane un artist 100% old school, care inca serveste muzici de dansat intr-un singur ritm. Desi nu am fi refuzat pasaje mai melodioase, tonuri mai clade si mai atragatoare, poate chiar si vreo doua voci, multumim totusi pentru ca aceasta compilatie nu duce lipsa de ritmul indispensabil pentru ringul de dans, si in general, pentru muzica.

Pentru ca deja temperatura se apropie de una propice pentru petreceri pe plaja, tristetea emanadata de aceasta compilatie, fie ea si de dans, risca sa intunece chiar si cea mai rasarita zi de vara. Asadar, daca vreti sa va deprimati, ascultati ultimul Portishead. Pentru dansat, va recomandam Derrick May. Acest Fabric cu numarul 39 poate fi folosit si ca soundtrack pentru un film de pe youtube cu hamsteri pitici care alearga isteric in roata de antrenament. Asta pe langa faptul ca demonstreaza, din nou, ca techno-ul are un mare atuu fata de celelalte stiluri: cohones.

Tracklist:01. Monobox - Silicone Fingers Logistic
02. Element 9
03. Robert Hood Who Taught You Math Peacefrog