Paul Kalkbrenner - Reworks

Paul Kalkbrenner - Reworks

Incepand cu anul 2000, Paul Kalkbrenner cutreiera lumea mixand si prestand live-act-uri. Discografia sa cuprinde peste 20 de release-uri, iar cele mai multe dintre ele sunt lansate la casa de discuri berlineza, B Pitch Control. Albumul sau Reworks cuprinde un pachet de remixuri la propriile productii, din partea unor artisti talentati.

Si cand vorbim despre artisti talentati, putem mentiona fara niciun risc Ellen Allien si Apparat, prima fiind si detinatoarea label-ului B Pitch Control iar Apparat un muzician cu un simt artistic impresionant. Dovada o reprezinta 'Orchetra of Bubbles' a celor doi. Remixul lor la piesa Queer Fellow a lui Paul aduce un sound matur, un techno intortocheat, transformat pe alocuri in electro. Steinbeisser (Wighnomy Brothers Mix) este piesa cu care incepe acest album, o buna oportunitate de a mai gusta din sound-ul unic al celor doi DJ-i Robag Wruhme si Monkey Maffia.

Sasha Funke, unul din artistii de baza de la B Pitch Control, este si el prezent cu un remix pe acest album, la piesa Miles Away, poate una din cele mai bune productii de pe intreg materialul despre care vorbim.

Chiar daca albumul contine doar 9 remixuri, cu siguranta ca multi dintre ascultatori vor derula cel putin o data, pentru a reasculta. Continuam cu Agoria, Joris Voorn, Modeselektor si Alexander Kowalski; fiecare din acesti artisti a oferit cate un remix la o alta piesa originala de-a lui Paul Kalkbrenner. Inainte de a incheia cu un re-edit facut de Paul, ne mai lovim de un remix la piesa Feature, produs de taticul label-ului Kompakt, Michael Mayer.Este o oportunitate unica de a descoperi cateva piese inedite de-ale lui Paul Kalkbrenner, intr-o interpretare moderna si noua, diferita de cea pe care o cunoasteti. B Pitch Control nu sta degeaba in acest timp, asa ca acest an va fi plin de muzica noua din partea acestui label prestigios.

Tracklist:Steinbeisser (Wighnomy Brothers Mix)
Miles Away (Sascha Funke Mix)
Page 1, 2, 3 (Agoria Mix)