Moonbootique Records prezinta Sound - mixed by Black Van

Label-ul german Moonbootique Recordings le-a pregatit ascultatorilor de muzica electronica un bonus, reprezentand o compilatie intitulata Sound si mixata de catre Black Van. Aceasta este prima compilatie a respectivului label, inca tanar, infiintat in 2001. Domnul Black Van este un prieten apropiat al lui KoweSix, personajul care a fondat si casa de discuri.
Daca sunteti in cautarea unui electro house dulce cu care sa va pierdeti vremea la birou, in masina, acasa sau oriunde, Sound ar putea fi considerat solutia perfecta. Muzica este relaxata si relaxanta, nici prea vesela insa in niciun caz abstracta sau trista. Se poate servi cam la orice ora, insa de la mai multe ascultari devine plictisitoare. O parte din producatori au lansat si la Moonbootique, iar faptul ca le-au fost incluse piesele pe acest mix CD este un fapt care vine oarecum firesc. Trecem in agenda Spectre Springs, Moonbootica (adica Tobias Schmidt aka Tobitob & Oliver Kowalski aka KoweSix), The Coconut Wireless, Pfunkt, Ante Perry, Incage si alti artisti. Cu cateva schimbari de ritm, muzica este preponderent uniforma, apartinand de un electro house si chiar electro techno vioi si dansant.

Pentru o prima compilatie a unui label, Sound este un mix destul de coerent, insa destul de nesigur pe ceea ce vrea sa demonstreze. Sau poate ca nu este decat o selectie de piese mixate si licentiate sub forma acestui material. Exista insa si unii artisti inclusi pe acest CD care starnesc interesul printr-un sound mai fluent si curat. Ramane sa va decideti voi cui ii revine acest merit.

Catalog No: MoonbootiqueCD001
Release Date: 25 Mai 2007
Rating: 5/10