Melchior Productions Ltd - No Disco Future

Prima oara l-am vazut pe Melchior la Escape in Bucuresti. Mixa inaintea lui Luciano, si chiar daca tehnica lui nu era total ireprosabila, muzica era extrem de buna. Asta a fost cam in urma cu trei ani, timp in care Thomas Melchior a ridicat productia muzicii house la un nivel superior. Noul sau album "No Disco Future" este unul din cele mai bune LP-uri auzite in ultima vreme. Recomandat!
Thomas Melchior este un producator talentat de house si micro house si face parte din "gasca" lui Luciano, Tania Vulcano, Villalobos, ZIP si altii. S-a remarcat in 2007 prin EP-ul "Don Juan / In the Spirit", doua piese extrem de bine primite in cluburile de profil.

Discutam despre versiunea mixata a albumului No Disco Future. Materialul contine in format CD cu o piesa mai mult (noua in total) decat in format vinil. Incepe melodic, simplu, insa se complica pe parcurs, iar piesele curg una dupa cealalta, ca si cum ar fi aproape o singura piesa. Fireste ca se observ si diferentele, fiecare productie avand ceva unic, in felul ei, insa per ansamblu, analizat ca un tot unitar, mixul de peste 30 de minute este ca o poveste care se deruleaza de la sine.

Where's The Happiness rasare dupa primele minute de intro melodic si aduce o linie melodica ce pluteste in mod constant cam pe toata durata piesei. The Hypnotist, Her Majesty si Black Mother sunt legate perfect una de celalalta, din fiecare piesa in parte rasar elemente noi, care surprind.

Atmosfera devine mai degajata odata cu aparitia piesei Don Juan, una din cele mai bune piese de pe intreg LP-ul. Dulce, ritmata si "intepata" cu un acordeon fin, piesa exceleaza prin ritm, aducand o definitie buna stilului muzical "house". Penultima piesa Coming Up ii face loc discret unui final superb - Water Soul, o piesa deep, melodica, intensa. Melchior Productions Ltd este cu siguranta o carte de vizita pentru DJ-ul Thomas Melchior, care chiar daca nu face parte din categoria DJ-ilor foarte "hyped", productiile lui sunt cautate, cerute si apreciate. Un mare plus pentru acest album.

Tracklist:1. Melchior Productions Ltd - Prepare For Love
2. Melchior Productions Ltd - Where's The Happiness
3. Melchior Productions Ltd - Out There