M.A.N.D.Y. - Fabric 38

M.A.N.D.Y. - Fabric 38

Fie ca pronunti pe litere sau nu, M.A.N.D.Y. inseamna, inainte de toate, muzica electronica de dans. Asta au si facut cei doi berlinezi pe mixul din seria de compilatii Fabric au construit un DJ set care sa captureze atmosfera emanata atunci cand cei doi sunt prezenti la pupitru. Le-a reusit?
Cu siguranta ca da, daca ne uitam la track list-ul compus in mare parte din piese accesibile. Nu este nimic pretentios, nu este nimic poetic, totul vine prozaic si fara trambite. De la intro-ul usor comic, piesa Bananas To The Beat a lui Yello introduce ascultatorul intr-o sesiune de peste o ora; piese fresh, insa cunoscute pentru devoratorii ringului de dans, isi fac aparitia, una cate una, in track list-ul compilatiei Fabric 38.

M.A.N.D.Y. sunt mai degraba un nume la moda, care prinde la public, decat un duet cu aspiratii artistice. Ambii DJi si producatori sunt extrem de modesti si simpli, nu exista nimic sofisticat in muzica lor, iar scopul principal pentru care isi fac aparitia la pupitru este de a se distra si a fi o echipa de buni entertaineri.

Mixul despre care vorbim aici aduce si cateva surprize, precum Guillaume & The Couto Dumonts Mederico, un proiect despre care se vorbeste din ce in ce mai mult in presa internationala de specialitate. Beat-urile unor producatori precum Gui Borrato, Lucio Aquilina, Mark Henning, Matthew Dear (Audion), Toni Rios si altii dau un suflu placut compilatiei. In general, pe parcursul intregii compilatii se respecta pattern-ul de minimal si tech, foarte la moda in zilele noastre. Cu toate acestea, cei doi au reusit sa ingramadeasca 24 de piese (conform track list-ului), iar sound-ul preponderent este mai deep decat pe compilatia dublu CD precedenta, At The Controls.

Fie ca il asculti pe sarite, sau il lasi sa curga cap-coada, mixul are destule pasaje bune, care sa te surprinda, insa nu este nimic memorabil, care sa-ti ramana intiparit pentru mai mult timp. Asta poate si din cauza faptului ca brandul Fabric London grabeste mult prea mult procesul de aparitii a compilatiilor, ajungandu-se sa dai peste o noua compilatie Fabric la fiecare trei - patru luni (ceea ce este o perioada destul de scurta de timp).

M.A.N.D.Y. nu au uitat sa includa pe mixul lor si productii de la propriul label, Get Physical. Ne intalnim asadar cu Raz Ohara Kisses, M.A.N.D.Y. Dont Stop, Booka Shade City Tales, DJ T - The Dawn si altii. Intr-un interviu acordat Beat Factor via telefon, Philipp de la M.A.N.D.Y. ne-a dat cateva detalii despre casa de discuri Get Physical. Mai in gluma, mai in serios, Philipp marturiseste ca niciunul din fondatorii label-ului (Booka Shade, M.A.N.D.Y. sau DJ T) nu a castigat nimic, niciun euro.

Cu toate acestea, Get Physical, brandul omniprezent si pe aceasta compilatie, domina in materie de vanzari in industria muzicii electronice. Revenind la compilatie, Fabric 38 este un mix soft, moale, care te incanta atunci cand conduci sau cand il pui sa cante in fundal si iti vezi de ale tale. Cei care inca nu ati ascultat compilatia, nu anticipati prea mult, pentru a nu fi dezamagiti.

Tracklist:01. Intro;
Franco Bianco - Noches de Superacion Italo Business
Robag Wruhme, Wighnomy Brothers and Rolf Oksen