M.A.N.D.Y. - At The Controls

M.A.N.D.Y. - At The Controls

Patrick Bodmer si Philipp Jung, adica M.A.N.D.Y., sunt doi berlinezi aflati printre alti artisti in spatele casei de discuri Get Physical. De altfel, ei sunt cei care au fondat acest brand, alaturi de Booka Shade si DJ T. Putin cam tarziu recenziata, insa compilatia lor de la Resist Music este imposibil sa nu mai prezinte interes. Seria At the Controls a inceput cu un dublu mix CD compilat de James Holden, omul din spatele label-ului Border Community.
Cine nu este familiarizat cu M.A.N.D.Y. nu ar trebui sa ramana surprins dupa ce va asculta aceasta compilatie. Baietii nu au facut altceva decat sa aduca in prim plan atat cativa artisti de la casa lor de discuri, dar si cateva productii fresh, la moda ar spune unii; sa spunem mai mult interesante. Compilatia contine doua mixuri separate, fiecare din ele creaza o poveste si un ritm specific.

Primul disc are un crescendo interesant, pornind cu minimal techno de la maestrul Mathew Dear, cunoscut si ca Audion, si trecand printr-o productie de-a lui Isolee si mai apoi celebrul Les Djins al celor doi Djuma Soundsystem, de asta data remixat de My My. Piesele sunt foarte inghesuite, astfel incat nici nu realizam cand deja dupa 15 minute, ce-a dea sasea piesa isi face aparitia; adica Alex Under cu El Encuentro. Mixul continua cu house si tech-house, ceva mai melodic si la un moment dat chiar foarte melodic. La o tehnica excelenta si o re-editare fina a pieselor este destul de dificil sa realizezi cand auzi un remix mai necunoscut al celebrei In White Rooms produsa de Booka Shade sau excelenta productie Sub Atomic a lui Mathew Jonson. Si ca tot veni vorba despre Mathew Jonson, acesta mai apare inca o data in program sub denumirea de Cobblestone Jazz si piesa deja cunoscuta India in Me. Mixul curge intr-un mod logic pana la sfarsit, fiind realizat cu o tehnica desavarsita. Un total de 19 piese, alese inteligent si re-editate astfel incat sa se suprapuna perfect una peste alta. Cel de-al doilea mix incepe cu niste experimente muzicale care suna foarte putin a muzica electronica. Daca nume precum Marden Hill, Cat Stevens, Rune Lindbaek sau Atjazz nu va spun mare lucru, nu va alarmati; nu corespund probabil zonei voastre muzicale. Insa nu dupa mult timp, intram in ritm cu My My si piesa Clean Break si deja ne mai dezmortim din starea ciudata in care aceste prime piese este posibil sa introduca ascultatorii. Claude Vonstroke si Whos Afraid Of Detroit? este probabil cea mai plictisitoare si enervanta piesa de pe acest mix, asta dupa ce ai auzit-o de 1 milion de ori in alta parte; club, mixuri, compilatii, etc. Ricardo Villallobos chiar este un producator muzical bun, chiar daca DJ o mai da in ciudatenii uneori. Piesa lui, Ichso, aduce un timbru muzical, melodios si dulce mixului. Chiar daca unele experimente muzicale ale lui Villalobos v-au lasat rece, nu trebuie sa negati tot ceea ce produce el; s-ar putea sa aveti surprize uneori. Nu mai enumeram restul productiilor, spre sfarsit regasim Les Djins in viziunea lui Trentemoller, un artist cu un inalt nivel de cunostinte in domeniul muzical.

Seria de compilatii At The Controls se doreste a patrunde in mintea si sufletul ascultatorilor prin cea mai fina selectie muzicala facuta de unii dintre cei mai buni DJ-i internationali contemporani. Asteptam cu maxim interes continuarea seriei de compilatii At The Controls. Deocamdata, enjoy this special mix CD!

Tracklist:CD1
01. Mathew Dear Tide
02. Isole Willy Skipper