Lazy Fat People - Pixelgirl EP

Lazy Fat People - Pixelgirl EP

Lazy Fat People, adica Mirko Loko si Ripperton, sunt unii din cei mai in voga producatori de muzica electronica ai momentului. Dupa ce si-au castigat notorietatea prin EP-ul de la Border Community, cei doi au lansat recent Pixelgirl EP la casa de discuri a lui Carl Craig, legenda Planet E.
EP-ul contine trei piese, una mai buna decat cealalta. Sunt situatii rare in care sa gasesti muzica buna pe toate productiile unui EP. De cele mai multe ori, una din piese iese la suprafata, in timp ce celelalte sunt mai mult de umplutura. Nu in toate cazurile insa.

Club Silencio pare cam cea mai melodica si armonioasa piesa de pe EP. Dupa ce timp de peste doua minute te tine in suspans cu un ritm sumbru si abstract, aparitia liniei melodice transforma piesa intr-o bijuterie pe care o poti asculta absolut oriunde. Simpla, dar in acelasi timp complexa, aceasta piesa a putut fi gasita in seturile gastii Border Community, dar si pe mixurile unor DJ-i veterani, precum Carl Craig.

Veteran pare a fi cuvantul potrivit pentru a rezuma implicarea asa zisului C2 in muzica electronica, dar mai ales in intemeierea stilului Detroit techno. Remixul sau la piesa Pixelgirl nu are acel iz de Detroit techno vechi, insa contine o intensitate care spre final explodeaza in sunete stranse unul langa celalalt, o parte usor distorsionate si haotice. Pare a fi compusa din doua parti, asa ca DJ-ii care se hotarasc sa includa pe seturi acest excelent remix este bine sa tina cont de cea de-a doua parte, in mod special.

Cat despre versiunea originala a piesei Pixelgirl, aici intervine pe melancolia creata o linie de bass electro, care starneste ascultatorul. Este cea mai dansanta piesa, iar comparativ cu celelalte doua de pe acest EP, este si cea mai slaba; nu exista muzica perfecta, ci exista muzica ce iti poate transforma perceptiile si ceea ce stiai pana atunci despre muzica electronica.

Catalog No: PLAN 65289
Release Date: 26 Februarie 2007
Label: Planet E