Hot Chip - DJ Kicks

Hot Chip - DJ Kicks

Vara anului 2007 aduce o serie de materiale discografice incantatoare, completand o paleta larga de ascultatori de muzica mai mult sau mai putin electronica. Spun mai mult sau mai putin, pentru ca asta se intampla si cu noua compilatie a trupei britanice Hot Chip.
Povestea celor de la Hot Chip dateaza de prin 2000, atunci cand Joe Goddard si Alexis Taylor au fondat proiectul. Ulterior li s-a alaturat Owen Clarke la chitara si clapa, Felix Martin cu tobe si MPC, si Al Doyle la chitara. Proiectul Hot Chip a tintit de la bun inceput catre mainstream, si in cativa ani de la infiintare au lansat materiale la case de discuri mari precum EMI Records (UK), Astralwerks, Moshi Moshi Records. Cu noua lor compilatie ce va fi lansata la !K7, Hot Chip sunt pe val.

CD-ul Dj Kicks incepe cu un excelent drum and bass combinat cu soul, marca Grovesnor si continua cu un hip-hop produs de Positive K. Groove-uri calde, dansante si pline de viata, dedicate in prima parte a mixului majoritatii ascultatorilor de muzica. De la piesa lui Tom Ze, Cademar, lucrurile incep sa devina interesante, intrand in joc si partea electronica, asteptata. Ne plimbam prin funky house, hip-hop amestecat cu funk si mini-breaks, insa in ciuda acestui fapt, a incaput si un Dominik Eulberg cu piesa Der Buchdrucker. Si de aici incep surprizele: Gabriel Ananda si prestigioasa productie Doppelwhipper care anul trecut a facut ravagii in cluburile de profil. De aici incepe o diversitate de stiluri ale muzicii electronice care par ca nu s-ar pupa unul cu altul nici in ruptul capului. Faimosii Noze cu Love Affair, Audion cu Just F. remixat de Roman Flugel. Ultima parte a compilatiei aduce in prim plan un jazz vechi combinat cu elemente de disco-soul din partea legendarului Ray CharlesSchimbari de ritm, tehnica mai mult sau mai putin ireprosabila, o varietate incredibila de stiluri muzicale (puteti vedea asta si din track list) si experimentarea unor noi zone muzicale. Cam asa s-ar traduce DJ Kicks, ultimul material pe care Hot Chip il au de oferit pe moment ascultatorilor.

Tracklist:1. Grovesnor Nitemoves
2. Positive K I Got A Man
3. Gramme Like You