Henrik Schwarz - Live

Henrik Schwarz - Live

Live-ul lui Henrik Schwarz este intotdeauna deosebit; o oportunitate de a asculta muzica electronica buna, combinata cu multe elemente din jazz, funk, nu-jazz. Compilatia Live a fost lansata la !K7, un label cu o puternica autoritate pe scena muzicii electronice, care lupta pentru calitate; arma label-ului? Artisti ca Henrik Schwarz, Swayzak, Ewan Pearson si altii.
Materialul de fata a fost inregistrat live in mai multe orase, si apoi masterizat si mixat in studio-ul lui Henrik. Pentru iubitorii genului este o cu siguranta un CD asteptat de mult timp si poate fi considerat atat un album de artist, cat si o simpla compilatie mixata. Mare parte din piese sunt fie productii originale de-ale lui Schwarz, fie remixuri, asa ca fiecare piesa are touch-ul specific acestui artist.

Sun Ra deschide compilatia cu Lullaby For Realville, si in scurt timp isi face aparitia Kuniyuki cu piesa Earth Beats, remixata fireste de catre Schwarz. Din start avem de-a face cu un sound distinct, unic si provocator: pian, voce, un ritm vioi de house si deep house si o atmofera cool, plina de muzicalitate si suflet. Cel putin primele cinci piese sunt toate create cam in aceeasi factura, emotia si linia melodica primand. Vocea senzationala de pe Vuoi Vuoi aduce un mare plus inceputului si captiveaza ascultatorul. Daca ai ajuns pana in acest punct, cu greu mai poti sa dai eject la CD tocmai acum. Pentru cea de-a patra piesa, Henrik Schwarz se aliaza cu Jesse Rose, un artist faimos pentru munca de la Get Physical, si produce senzationalul track Stop, Look & Listen. Deja cunoscuta, piesa Where We At este una din putinele piese pe care le-am vazut tot timpul mai mediocre, daca e sa tinem cont de potentialul artistic al lui Henrik; poate sunt de vina si Ame si Dixon. Reintram in atmosfera vesela de la inceputul discului, cu remixul la piesa No Sun in the Sky a duetului Kraak & Smaak. Pana spre final, piesele sunt toate deosebite si fiecare poate fi ascultata atat in mod particular, cat si intr-un tot, impreuna cu celelalte.

Henrik Schwarz si-a dat silinta pentru acest material si a scos un album de nota zece, in care face o istorie muzicala a mai multor stiluri. Ca intr-un puzzle, ia segmente din alte zone muzicale si le uneste cu altele; rezultatul este un album unic, frumos in adevaratul sens al cuvantului. Un album pe care poti dansa pana la epuizare, un album pe care daca il asculti cap-coada te trec fiori de emotie si placere, un album care da sens muzicii electronice de astazi si demonstreaza ca flexibilitatea si inclinatia sunt o parte din punctele cheie in muzica electronica.

Tracklist:01. Sun Ra - Lullaby for Realville
02. Kuniyuki - Earth Beats (Henrik Schwarz Rmx)
03. Mari Boine - Vuoi Vuoi Mu (Henrik Schwarz Rmx)