Groove Armada feat. Stush - Get Down

Groove Armada feat. Stush - Get Down

Groove Armada este unul dintre cele mai apreciate nume ale scenei de clubbing, printre milioanele de fani ai trupei aflandu-se si vedete precum Madonna sau Elton John. Cei doi componenti ai trupei, Andy Cato si Tom Findlay, s-au cunoscut acum opt ani si au descoperit pasiunea comuna pentru jazz, funk, disco si house. Groove Armada revine in atentia publicului cu un nou EP intitulat Get Down. EP-ul va fi disponibil incepand cu 30 aprilie.
Acesta este primul extras pe single de pe albumul Soundboy Rock, ce va fi lansat pe 7 mai, anul curent. Contine sase piese in total, cateva remixuri, versiunea originala si un dub mix. Versiunea originala este cu siguranta cea mai cunoscuta publicului larg, imbinand perfect stilul breaks cu afro si nu-jazz. Totul intr-o aliura tipica Groove Armada. Dub mix-ul este versiunea identica celei originale, doar ca lipsesc vocile, asa ca acest edit este mai adecvat ringului de dans.

Cea de-a treia piesa este una din cele mai energice versiuni de pe EP. Calvin Harris a reusit sa creeze o atmosfera plina de eclectism prin remixul sau, mergand pe electro breaks vesel si dedicat in special mainstream-ului. Elite Force, un mare pionier al break beat-ului si stilului electro, compune un remix electro foarte indicat pentru un set de club. Plin de energie si viata, remixul lui Elite Force reuseste sa faca din versiunea originala a piesei una reusita pentru club.

Si Henrik B face un remix bun, care sa corespunda unui stil adecvat pentru club, mergand de la electro la progressive tribal. Singurii care incalca regula conformismului sunt Stretch & Form cu un remix pur drum and bass, acid si extrem de accelerat. Nu lipsesc nici vocile de pe versiunea originala, la fel ca si unele parti melodice.

Cu acest prim single, Groove Armada impreuna cu Stush aduc publicului un strop de viata si energie, o muzica ritmata, perfecta pentru aceasta primavara.

Asculta Groove Armada - Get Down - Original Club Dub

Asculta Groove Armada - Get Down - Elite Force Remix