GPM100 - Get Physical Music

GPM100 - Get Physical Music

Labelul Get Physical sarbatoreste release-ul cu numarul 100 intr-un mod cat se poate de original si in acelasi timp atractiv, prin includerea a 9 battle tracks la care participa o parte din cei mai cunoscuti artisti ai labelului precum M.A.N.D.Y, Booka Shade, Italoboyz, Thomas Schumacher, Einzelkind, Djuma Soundsystem sau Tiger Stripes.
Co-fondatori ai Get Physical, M.A.N.D.Y si Booka Shade dau startul primului battle cu piesa Donut, care se remarca printr-un continut de sunete melodioase, alimentate de un bass vibrant, percutii cu succesiune rapida si synthuri elaborate . Double Trouble ii are ca protagonisti pe francezii de la Noze precum si pe duo-ul italian Italoboyz, o mixtura intre doua abordari inedite si neprevazute ce dispun de secvente jazzie pline de savoare, vocaluri hilare in sensul bun si sample-uri de saxofon, care luate impreuna creeaza o atmosfera exploziva pe ringul de dans. Lopaz si Heidi se impun cu Funkshovel, un ritm energic si o linie de bass electrizanta, acompaniata de vocea unui ghetto pimp, aceeasi linie fiind urmata in mare parte si de Dakar si Siopis cu Dubai.

In continuare isi fac simtita prezenta cei Djuma Sound System si Raz Ohara cu piesa Zillion Lights, o compozitie italo-disco setata la o viteza de aproximativ 110 de batai pe minut care te invaluie cu vocaluri subtile si patrunzatoare. Merita mentionata si colaborarea lui Patrice Bumel cu Caitlin Devlin sau cea dintre Tiger Stripes si Audiofly, piesele rezultate fiind evidentiate de groove-uri tech house foarte catchy.

Tracklist:Vinyl
A M.A.N.D.Y vs Booka Shade - Donut
B1 Itaoboyz vs Nze - Double Trouble