Fabric 37 - Steve Bug

Fabric 37 - Steve Bug

Steve Bug este o persoana ocupata. Si nu vorbesc la modul ironic, pentru ca detine trei case de discuri, mixeaza prin lume destul de des, si mai are si timp pentru productie muzicala. Ca DJ, Steve ofera o scurta calatorie muzicala pe noul mix de la Fabric.
Modalitatea excelenta de promovare a unuia din cele mai bune cluburi din lume aduce totodata si o muzica de calitate. Compilatia Fabric 37 este un material vesel, plin de viata si de muzica house, combinata cu deep house si tech-house.

Mixul incepe frumos, treptat, cu piesa Anywhere You Are de la Sunshine Jones, insa in scurt timp Steve Bug schimba directia muzicala cu ajutorul lui DJ Swap si al piesei Consequence. Piesele sunt destul de inghesuite, insa cu cap. Abia simti ca in mai putin de sapte minute deja intra a treia piesa: Peace Division In The Wall (Its Voodoo), un release remarcabil de la un label foarte bun Crosstown Rebels. Mare parte din piesele incluse pe aceasta compilatie sunt deja lansate, deci Steve Bug nu a vrut sa impresioneze printr-o suita de productii noi, nemaiauzite, ci printr-un set cursiv, care sa ofere o perspectiva a unui live set de-al sau dintr-un club.

Francezul Tom Pooks nu sta prea mult pe ganduri, si in scurt timp isi face simtita prezenta cu remixul Djulz la excelenta piesa Trouble lansat ala label-ul lui Josh Wink, Ovum. In spiritul specific unui label de calitate superioara, aceasta piesa se prezinta de nota zece. Afrilounge ii pregateste un teren fin lui Ben Westbeech, care intervine cu o piesa de nota 8 spre 9, poate in primul rand datorita vocal-urilor de exceptie. Mixul curge lin in continuare si are de oferit productii excelente din parte unor artisti ca Mikael Stavstrand, Lee Curtis, Matthias Tanzmann, Phonique sau Ryo Murakami. Tehnica ireprosabila, asa cum ii sta bine lui Steve Bug, si o selectie muzicala inteligenta, pe gustul multora din breasla.

Inutil sa mai vorbesc despre fiecare piesa in parte, pentru ca in ciuda faptului ca Steve a construit un set de la un capat la celalalt, fiecare material taiat, separat, are ceva al lui, ceva unic. Trecerile de la un stil la altul sunt de cele mai multe ori discret facute, insa in unele cazuri exista discrebante cam brutale; acesta este poate singurul incovenient al mixului. In rest, nota 8 spre 9, mai ales tinand cont de stilul muzical abordat in general de Steve Bug (concluzia este c anu s-a dezis).

Nu este un artist timid si introvertit si ii place foarte mult sa se distreze atunci cand pune muzica. Nu se inchide in sine atunci cand greseste si recunoaste asta fara sa stea prea mult pe ganduri. Este spontan din punct de vedere muzical, insa atunci cand are de infruntat o treaba ca si compilarea unui mix cu drepturi de autor, isi da silinta astfel incat sa fie el multumit de sound in primul rand.

Despre Fabric 37 sunt in mare parte doar cuvinte de lauda; poate si pentru faptul ca protagonistul este Steve Bug, un DJ care are deja o carte de vizita si o notorietate pe scena clubbing internationala.

Tracklist:1. Sunshine Jones Anywhere You Are Nite Grooves
2. DJ Swap Consequence - Smallville
3. Peace Division In The Wall (Its Voodoo) Crosstown Rebels