Fabric 35 - Ewan Pearson

Fabric 35 - Ewan Pearson

Pentru o persoana ce isi pune slujba de producator pe primul loc, in defavoarea celei de DJ, Ewan Pearson se descurca destul de bine. Alaturi de mixul pentru Fabric, acesta a lansat doua proiecte comerciale in mai putin de doi ani. Un palmares impresionant, mai ales datorita faptului ca majoritatea artistilor implicati in aceasta industrie, nu reusesc sa lanseze doua materiale, in intreaga lor cariera.
Implicarea cat si talentul sau de producator si Dj, au facut din Ewan unul din cei mai ceruti artisit, in special la capitolul productie. Tehnologia moderna precum si aplicarea unor programe precum Ableton Live, i-au permis lui Ewan sa-si etaleze colectia, intr-un mod functional si inovativ, ceea ce nu era posibil prin tehnica traditionala, specifica acestui stil muzical. Acest aspect este evident, mai ales daca ascultam piesa Sci.Fi.Hi.Fi sau Fabric 35.

Mixul contine anumite perioade ale clubului tehno, combinate cu aranjamente auditive, diferite fata de soundul traditional. Pearson adauga muzicii, o cantitate impresionanta de parti vocale. Nottingham Leftroom Records adauga un mix ceva mai intunecat. Avem si un mixaj cu Marc Houle si Marc Ashken, ce prezinta o productie diferita fata de lucrarile precedente.

Intensitatea nu se distanteaza. De fapt, devine din ce in ce mai intensa, multumita lui Laven si MSO. Inovatia este ridicata la rangul de arta, in special in piesa Plastik. Paris The Black Fu isi continua formula lirica de succes. Granita muzicala este extinsa datorita lui Johannes Heil, in piesa All For Onde, modificata cu succes de catre Tobi Numann.Mixul devine incredibil spre final- Kaos (Terranova) incanta prin piesa Panopeeps. Ewan Pearson incearca sa combine diverse albume, pentru a da nastere unui nou sound, iar Fabric 35 se apropie de aceasta combinatie, combinand vocea prezenta pe Tides, cu stilul tehno a lui Aril Briska, precum si clubului Berghain. Cu un sound ce evolueaza din ce in ce mai mult, precum si un interes substantial din partea lui Aril, se pare ca Ewan se va alfa pe lista celor mai inventivi Dj/producator. Fabric 35 reprezinta unul din cele mai bune momente din istoria materialelor Fabric.

Tracklist:01. Jahcoozi Ali McBills (Robert Johnson 6am X-Ray Italo Rework) Careless
02. MarcAshken Nimrod (Marc Houle Is A Nimrod Remix) - Leftroom
03. Gui.tar Push In The Bush - Careless