Fabric 33 - Ralph Lawson

Fabric 33 - Ralph Lawson

Numarul 33. Mergem mai departe; de la minimal la techno si acum la electro. Protagonistul acestei noi compilatii este un veteran in muzica electronica; daca numele 2020 Vision va spune ceva, cu siguranta ca si Ralph Lawson va suna cunoscut.
La inceputul anilor 90, Ralph Lawson a fost influentat de petrecerile din Leeds sau Sheffield, in special Nightmares On Wax, The Forge Masters si discurile de la Warp de la vremea aceea. Dupa ce a prins gustul mixatului, a devenit rezident la Joy Club si apoi la celebrul Back To Basics. Prin 1994 Ralph, impreuna cu Carl Finlow, pe atunci doar un producator local, au inchiriat o ferma ce avea sa devina mai tarziu label-ul 20:20 Vision.

Nu am mai auzit de mult timp un sound atat de curat si vesel la compilatiile Fabric. Ne-am perindat in ultima vreme prin tot soiul de sound-uri, remixuri, edituri, toate dominate de un aer minimalist si simplu, insa totodata cu o puternica personalitate. Acum avem de-a face cu un mix cald, compus in proportie de 80% din muzica electro house, perfect mixata si selectata astfel incat DJ setul sa fie unul cursiv.

Nu voi enumera prea multe piese, insa, dupa cum era de asteptat, puteti realiza si singuri ca cel putin un sfert din muzica prezenta pe aceasta compilatie este lansata la 2020 Vision, casa de discuri a lui Ralph Lawson. De la Vernon facem incalzirea cu 2020 Soundsystem sub forma unui remix produs de Llorca. De la electro s eface discret trecerea la tech-house si techno cu ajutorul unor productii marca Will Saul, John Tejada sau Justus Khncke, acesta din urma un foarte talentat artist al casei de discuri Kompakt. Pentru alte curiozitati legate de selectia muzicala, aveti tracklist-ul atasat. Dupa ce scena clubbing romaneasca a avut contact cu rezidentul clubului Fabric si multi artisti care au lansat compilatii la Fabric s-au perindat si prin Romania, putem afirma ca suntem in cunostinta de cauza legat de Fabric London.

Ralph Lawson a icnercat un mix mai indraznet pentru tiparul compilatiilor fabric, si se pare ca i-a reusit. Ramane sa analizam feedback-ul primit.

Tracklist:1. Vernon Dont Be Lonely (An2 Remix) - Polyphonics
2. 2020 Soundsystem High (Llorca Remix) 2020 Vision