Extrawelt- Schne Neue Extrawelt

Extrawelt- Schne Neue Extrawelt

Arne Schaffhausen si Wayan Rabe, aka Extrawelt, sunt doi artisti germani cu o interesanta si longeviva cariera in slujba muzicii electronice, care lanseaza primul lor album pe 24 octombrie. LP-ul este caracterizat pe scurt ca fiind, nici mai mult nici mai putin decat Premium Techno!
Acestia au mai realizat in trecut diverse productii originale, aparute la labeluri cu greutate, precum Border Community, Traum Schallplatten, sau Cocoon Records, si s-au remarcat de asemenea prin remixuri facute unor nume ca Minilogue, Gregor Tresher sau Alexander Kowalski, insa, Schne Neue Extrawelt este un pas in fata, un adevarat examen de maturitate. Cu o munca inceputa de aproximativ 2 ani, si dupa o atenta analiza asupra materialului obtinut , s-a ajuns in cele din urma la un numar de 12 piese, testate live in cluburi din diverse locatii si reinterpretate pentru a obtine un sound cat mai dancefloor friendly, dar care sa pastreze la fel de bine amprenta si feelingul specific celor de la Extrawelt.

Asadar, auditia pieselor poate fi considerata o adevarata experienta in sine. Chiar de la inceput, One Tree Hill, ne familiarizeaza cu atmosfera in care suntem pe cale sa patrundem, si ne indruma usor catre o infuzie inedita de sentimente, exteriorizate prin sunete pline de profunzime, care transmit si o oarecare doza de melancolism. Ritmul cu care suntem purtati si gravitatea elementelor componente cresc simtitor odata cu Messy Machinery si Must Attack, ca pana la final sa impartasim o viziune futuristica despre lumea ce ne inconjoara, prin Trmmerfeld, Wolkenbruch sau Added Planet.
Albumul celor de la Extrawelt, este fara indoiala un release de calitate, care se va evidentia printre aparitiile techno, minimal-techno ale acestui final de an 2008.

Auditie placuta!

Tracklist:01. One Tree Hill 07:40