Cocoon Compilation G - VA

Cocoon Compilation G - VA

De la Cocoon in ultima vreme nu se mai aud lucruri foarte interesante si nici de cea mai buna calitate. Fie mare parte din productii sunt facute la repezeala, la viteza, fie lipseste intr-o mare masura simtul muzical de pe ele. Insa numarul G din seria Cocoon Compilation este un mare plus pentru un label legendar precum Cocoon.
Fara sa asculti, iti dai seama din track list cam despre ce este vorba: Cobblestone Jazz, My My, Phil Kieran, Audion, Deetron si altii. Dupa succesul avut cu Cocoon Compilation E si F, povestea continua cu un nou material ce cuprinde cativa artisti noi, pe langa altii care sunt deja renumiti, completand un total de 12 productii originale. Cei care intampina ascultatorul sunt My My, doi producatori talentati, cu un background esential in spate; cuvantul cheie? Perlon. Cobblestone Jazz, adica Mathew Jonson impreuna cu alti doi producatori (Danuel Tate si Tyger Dhula) incanta prin piesa W, afisand un sound tipic proiectului Cobblestone Jazz. Cu toate acestea, piesa nu prea reuseste sa te dezmorteasca, poate mai mult sa iti confere o stare de euforie muzicala. Continuam. Chaim - proaspat anexat la Cocoon, bun prieten de-al lui Phonique, o piesa destul de slaba, intitulata Genesis. Stephan Bodzin si-a format un sound destul de unic, in ciuda faptului ca este destul de putin cunoscut. Piesa lui, Treibsand, aduce o unda de melodicitate. Phil Kieran alimenteaza compilatia cu energicul sau electro sound, insa esueaza cam 70 % prin aceasta piesa violenta si lipsita de sens. Lionel-ul celor doi frati Tiefschwarz are toate sansele sa salveze compilatia de fata. Elemente muzicale aranjate si atractive intr-o mare masura. Insa Matthew Dear este unul din putinii producatori de pe CD care dau viata si contur unui morman de release-uri mediocre. Piesa sa, Fire, produsa sub pseudonimul Audion. Onur Ozer aduce si el intr-un procentaj mai mic viata si savoare compilatiei, prin piesa Halikarnas.

Avem electro, avem minimal, avem tech-house, avem techno, avem un sound schimbator de la un personaj la altul. Nu imi mai pun mari sperante in urmatorul volum din seria Cocoon Compilation, insa traiesc cu speranta ca se va gasi un artist care sa reinvie Cocoon-ul, locul din care a pornit noul sound techno-electro.

Tracklist:1. My My - Fast Freeze
2. Cobblestone Jazz - W
3. Chaim - Genesis