Chris Fortier - As Long As the Moment Exists

S-ar putea sa fie o surpriza pentru multi acest album de debut al lui Chris Fortier. Dupa atatia ani de implicare intensa in productie muzicala si activitatile conexe (DJ-ing, propriul record label), promoter, Fortier a reusit sa isi lanseze propriul sau album, care contine 15 piese originale. Fara remixuri, fara re-edituri.
In principiu, pe album se gaseste muzica dance, insa exista si cateva productii ambient, experimentale, pe care Chris Fortier le-a facut mai mult pentru sufletul ascultatorilor, dupa cum precizeaza chiar el. "Ca orice album de artists, acesta este o reflectie a tuturor influentelor si directiilor mele muzicale", a spus Fortier. LP-ul incepe cu un minunat downtempo, Sunday Is a Travel Day, o piesa plina de melodicitate; este un prilej bun pentru meditatie. Incepand cu cea de-a doua piesa, Portion Control, ritmul incepe sa se dezlantuie, se simt deja influente din muzica electronica, acid techno combinat cu un ritm de breaks.

Cine a fost alaturi de Chris Fortier de-a lungul timpului va recunoaste cu siguranta sound-ul de pe multe dintre aceste piese. Un ritm uneori mai lent, alteori mai alert, kick-uri infundate, linii melodice abstracte, un aranjament de percutii unic pentru Fortier. As Long As the Moment Exists este un LP complex, variat si care cu siguranta nu va fi trecut cu vederea. Albumul pleaca de la progressive si ajunge pana la minimal techno si chiar acid house, creat intr-un stil unic; o adevarata aventura muzicala prin care poti experimenta sunete nemaiauzite pana acum.

Asculta un preview mix al albumului

Tracklist:1. Sunday is a Travel Day
2. Portion Control