Baobinga & I.D. present - Big Monster

Baobinga & I.D. present - Big Monster

Atunci cand doi producatori ca Sam Simpson si Ed Bayling isi pun mintea la cale sa faca ceva impreuna, rezultatul nu poate fi decat un material peste mediocritate. Primul lor album, Big Monster, este o adevarata oportunitate de a topai o noapte intreaga la o petrecere. Contine 14 piese, este finisat si este lansat oficial la Fat! Records.
Cu siguranta v-ati facut deja o idee foarte generala despre ce inseamna acest album, daca tineti cont de discografia Fat!. Big Monster iti indulceste o zi plictisitoare, iti da energia necesara la un party dupa o saptamana ieftina si fara lucruri bune, si nu, nu este o reclama la o bautura energizanta.

De la electro, breaks, downtempo, experimente mai mult sau mai putin melodice, cei doi artisti duc ascultatorii intr-o adevarata calatorie prin albumul de debut; inceputul promitator de la Carve Your Name continua intensitatea celei de-a doua piese - Recognise. So far, so good. Linii de bass electro, ingrosate, ritm spart de break beat, accelerari de ritm si intensitate.

Like An Arrow este lenta, insa de o intensitate incredibila. Spre sfarsit creste secunda cu secunda, ajungand sa reprezinte un bonus de lux intr-un dj set. Cu Jump Up Get Hype intram intr-un teritoriu freestyle, cu multa rapereala imbinata cu un ritm de breaks. Jersey St. combina intr-o maniera excelenta acid cu electro, din care rezulta o piesa foarte puternica si dinamica. Cam tot albumul emana energie, viata si vigoare, insa accentul cade pe productii ca No Bright Lights, Rite of Passage, Jewelz si The Machine.

Ambii britanici, Baobinga si I.D. cu siguranta ca dau lovitura cu acest prim album, intrucat deja sunt titrati in revistele de specialitate drept un nou val de electronisti. Big Monster este intr-adevar un monstru la o petrecere; combina stiluri diferite, le uneste, are si melancolie, si energie pozitiva, se intersecteaza mai multe trairi, toate la o intensitate admirabila.

Un inceput bun pentru un duet, speram noi, cu continuitate.

Catalog No: CTFATCD008
Release Date: Martie 2008