Back Up vol 1 - Sebo K

Back Up vol 1 - Sebo K

Sebo K este originar din Berlin, Germania. Dupa ce acum trei ani a debutat la Highgrade Records cu un EP, lucrurile au inceput sa mearga din ce in ce mai bine dupa ce a intrat in contact cu Anja Schneider, o artista nemtoaica. Pentru ca Anja tocmai isi deschisese label-ul Mobilee, au urmat mai multe release-uri la aceasta casa de discuri, productii si remixuri marca Sebo K. Iar la jumatatea acestui an, Sebo a mixat si o compilatie la Mobilee, intitulata Back Up volumul 1.
Muzica de pe Back Up vol.1 este preponderent tech-house, cu variatii fie spre techno, fie spre minimal. Descoperim atat productii noi, nelansate, cat si hit-uri care au cantat luni in sir in cluburile de profil. In total 12 piese, compilatia este perfecta pentru o auditie in liniste, insa are si acel ritm energic care te face sa dansezi.

Dupa un inceput moale cu Kerri Chandler si piesa Digital Love Affair, melodicitatea incepe sa se risipeasca discret, odata cu inserarea piesei Just a Track produsa de Efdemin. Stilul jucaus si melodic house se transforma intr-un deep house, apoi in tech-house, odata cu aparitia excelentei piese de la Jimpster, si anume Seventh Wave. De mare inspiratie si efect a fost alegerea piesei The Sun Cant Compare, produsa de Larry Heard impreuna cu Mr. White, una din cele mai bune piese de pe acest CD, si poate una din cele mai bune piese din acest sezon. Dupa un remix foarte bun facut de Sebo K la piesa Isolate a lui GummiHz, proiectul Minilogue isi face intrarea intr-o forma maxima cu Elephant Parade. In cazul in care va era dor de Alex Under si de sound-ul lui techno inconfundabil, iata ca este si el prezent cu un remix, nu atat de bun precum alte piese facute de el, insa destul de reusit pentru o sesiune de club. Hay Consuelo este un hit care nu mai are nevoie de introduceri sau prezentari, mai ales pentru cei care frecventeaza cluburile cu muzica electronica. Finalul le ramane celor doi de la Ame, cu un remix melodic si plin de viata; o piesa ce concluzioneaza o sesiune de 70 de minute, lasandu-i ascultatorului un gust dulce in gura.

Asculta un preview mix al compilatiei Back Up vol. 1

Primul volum Back Up este un must pentru cei care vor sa aiba la indemana un sound house, tech-house si minimal house nou-nout, produs in mare parte de catre Germania si exportat pe plan international.

Tracklist:1. Kerri Chandler Digital Love Affair
2. John Daly Do It
3. Efdemin Just a Track