BT - Emotional Technology

BT - Emotional Technology

BT, pe numele adevarat Brain Transeau, unul dintre cei mai cunsocuti DJi si producatori, va lansa luna aceasta cel de-al patrulea album intitulat Emotional Technology. Albumul va fi lansat la casa de discuri Black Hole Recordings. Albumul a aparut in varianta originala in 2003 si acum va fi lansat intr-o varianta revizuita ce contine piesele de pe prima varianta, cateva piese noi, nelansate pana acum si cateva remix-uri. Varianta actuala a albumului are doua CD-uri.
Unii dintre jurnalisti au categorisit acest album ca avand muzica pentru mase, dar in realitate BT a reusit sa produca un album de mainstream reprezentaiv pentru muzica dance. BT caracterizeaza acest album ca fiind un mare pas inainte pentru mine.

Piesele au influente din majoriatea genurilor electronice. De la drum and bass la break bit, ajungandu-se pana la rock. BT nu a mers pe un singur gen la acest album, a ales sa faca totul diversitficat. Asa ca vom gasi piese techno, electro, dar si down tempo. Multe dintre piese au fost produse cu vocalisti ca Rose McGowan, Scott McCloud, Caroline Lavelle, Karina Ware sau Jan Johnson si bineinteles BT.

Cum spuneam la inceput, albumul are si cateva piese nelansate pana acum, in numar de patru. The Meeting of A Hundred Yang, Kimosabe, The Revolution si Love In The Time Of Thieves. Primele trei au influente vizibile de drum and bass, in timp ce a patra piesa e mai degraba una techno. Trebuie spus ca albumul e foarte bine produs, tehnica e excellenta, iar felul in care sunetele se amesteca intre ele e perfect. Dar acesta e un lucru care nu ne poate lua deloc prin surprindere cand e vorba de BT.

Artistul a ales foarte bine titlul albumullui, pentru ca fiecare piesa in parte exprima un sentiment. Poate fi vorba de iubire, de singuratate, de fericire sau de tristete. Versurile pieselor sunt de asemenea pline de intelesuri si de adancime. Sunetul e in general cald si plin de consistenta. Albumul e perfect pentru a fi ascultat acasa sau in timp ce conduci, dar e la fel de bun si pentru a fi ascultat in cluburi.

Dintre piesele vechi, care au fost prezente si pe varianta initiala a albumului, ar trebui aminitita Somnabulist, un adevarat hit la vremea aceea, dar care continua sa aibe succes si azi.

Al doilea CD este cel cu remixuri, care contine productii ale unor artisti ca Tiesto, Junky XL, Toksin, Dylan Rhymes, Hyper si Sander Kleinenberg.

In mare, albumul va fi cu siguranta un succes si se va bucura de fani care asculta muzica diferita. Emotional Technology difera cu mult de albumul precedent, This Binary Universe, unde BT a ales sa mearga pe muzica down tempo. De data aceasta, artistul a ales sa mearga pe un melanj de genuri muzicale, dar cu siguranta acest lucru nu va fi un impediment ca albumul sa nu fie apreciat.

Tracklist:CD 1:

1. The Meeting Of A Hundred Yang (New Unreleased Track)
2. Knowledge Of Self