Apparat - Walls

Apparat - Walls

Apparat este Sascha Ring, un artist german in toata puterea cuvantului. Aparitiile sale live raman lasa intotdeauna publicul cu gura cascata, si, mai mult, productiile sale de studio aduc in prim plan un sound aparte. Dupa trei ani, iata noul sau album, intitulat Walls. Este lansat la propriul label, Shitkatapult, fondat impreuna cu Marco Haas alias T.Raumschmiere.
Contine 13 piese, de la IDM la pop, de la techno la electro, de la ambient la electronica. Un album echidistant, plin de sentimente si trairi, un album care este imposibil sa nu lase o urma. Walls nu sparge gheata in diversitatea muzicala abordata de un DJ, insa cu siguranta intareste aceasta idee. Sa vedem despre ce este vorba.

Not a Number deschide albumul; un deliciu muzical de 4 minute, profund, melodic si plin de melancolie. Este o piesa trista, poate ca ar fi trebuit sa puna o piesa mai vesela pentru inceput. Cu siguranta nu este o piesa pentru club, ca de altfel foarte putine de pe acest album. LP-urile nu prea se mai adreseaza cluburilor, sunt facute din si pentru alte motive, obscure atat ascultatorului cat si producatorului. Hailin From the Edge aduce mult vocal, trage linia intre pop si ambient si intareste ideea muzicii care nu este destinata cluburilor. In Useless Information incepem sa facem cunostinta cu adevaratul Apparat, un artist multilateral, care te surprinde intr-un mod mai mult decat placut de fiecare data. De pe acest album se mai remarca Fractales, o piesa deosebit de frumoasa (asta e cuvantul), Arcadia si Like Porcelain.

Este unul din cele mai bune albume pe care le-am ascultat recent, insa nu este recomandat puristilor muzicali. Walls creaza adevarate peisaje muzicale, linii melodice intortocheate, complexe, triste, uneori atat de triste incat devin deprimante. Exista si cateva piese de rezistenta, insa sentimentul care pluteste pe majoritatea pieselor este o melancolie combinata cu tristete. Merita din plin nota 10!

Tracklist:1 Not A Number (4:00)
2 Hailin From The Edge (3:40)
3 Useless Information (4:04)