Warner Music + Youtube = Love
01 Octombrie 2009 Create It BeatFactor
Warner Music a revenit la relatii bune cu siteul youtube, si au semnat un parteneriat prin care vor urca din nou toate videoclipurile lansate de casa de discuri.
La sfarsitul anului trecut, Warner a retras de pe site toate videoclipurile, spunand ca pur si simplu nu pot accepta termenii impusi de youtube, si ca astfel artistii, producatorii si labelurile nu sunt compensati pe cat ar trebui.
Warner a cerut, initial, o suma cuprinsa intre 25 si 40$ pentru fiecare 1000+ vizualizari, in loc de 5 - 8$, cat primeau in urma primei negocieri acceptate.
Detaliile acestei noi negocieri nu sunt publice, intrucat ambele companii au semnat contracte de confidentialitate in ce priveste aceasta discutie.
Sase dintre cele mai vizionate videoclipuri de pe site sunt ale artistilor Madonna, Metallica si Death Cab for Cutie, toti artisti Warner, asa ca nu e de mirare ca labelul a decis sa-si reconsidere parerea si sa le dea OKk-ul publicarii pe youtube.
Warner a inceput negocieri si cu un alt portal video ce urmeaza sa se lanseze, portal pus la care de youtube si Universal Music Grup.
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend