Review la evenimentul de deschidere al clubului Medieval

19 Septembrie 2007 Beat Factor BeatFactor

Petrecerile inedite, invitatii de marca şi ambientul original au facut din Medieval Club, un nume forte" pe scena muzicii electronice din Craiova, nca de la nfiintare, din 2004. Initial interiorul clubului era inspirat, dupa cum i spune şi numele, din fascinanta epoca medievala.

Mai nou, dupa renovare, a capatat un aer mult mai classy, stylish-glam, prin restilizarea barurilor şi adaugarea unor detalii elegante: crearea unor separeuri discrete, candelabrele originale, uşile capitonate cu piele, contrastul alb-negru etc. Clubul are un istoric şi n ceea ce priveşte petrecerile şi dj-ii invitati. Aici muzica este pentru toate gusturile (dar nu şi pentru cele ndoielnice :-), iar petrecerile tin pna dimineata.

Vineri, 14 septembrie a avut loc evenimentul de redeschidere a clubului, eveniment la care dj-ul inivitat a fost Moguai - unul din cel mai faimoşi DJ şi producatori din lume. Cititorii revistei Raveline l-au desemnat Breakthrough artist al anului 2002, iar turneul din Australia şi Noua Zeelanda din anul 2004 i-a adus notorietatea de la Sydney la Byron. Un an mai trziu a fost votat drept cel mai bun ACT, n Noua Zeelanda, şi cel mai bun DJ de catre revista Prinz Ruhrgebeit.

Iar despre faima sa ca producator, nu trebuie dect sa amintim: U know Y, devenit cel mai cunoscut TRACK al festivalului Mayday şi care a detinut topul vnzarilor SOLD VINYL n Germania. La un asemenea invitat, atmosfera a fost pe masura: aproape 500 de tineri din Craiova, Bucureşti şi Piteşi s-au distrat pna dimineata: dj-ul a nceput cu o muzica soft, apoi a urcat beat-ul ntr-un electro-house cu influente trance. DJ Allexinno a facut warm-up foarte apreciat de cei prezenti, iar DJ guLLy a continuat party-ul after hours. n fiecare vineri vor fi invitati dj-i romni recunoscuti, iar n octombrie şi noiembrie se pregatesc cteva evenimente cu dj-i straini de marca. Calitatea evenimentelor, organizarea şi promovarea nationala, ni se promit a fi cu nimic mai prejos dect evenimentele bucureştene.