Party reviews: 16-17 februarie

19 Februarie 2007 Beat Factor BeatFactor

Weekendul trecut, 16-17 februarie, Bucurestiul a avut parte de uul din cele mai incarcate weekenduri clubbing din ultimul timp. Cap de afis au fost doua nume sonore pe scena muzicii electronice internationale: John Digweed si Miss Kittin.

Vineri, 16 februarie, John Digweed a bifat si Bucurestiul pe harta turneului de lansare a noului sau mix CD Transitions vol. 2. John Digweed este unul din DJ-ii care aduna un numar impresionant de oameni, oriunde ar mixa. Fie ca este intr-un club mic, underground, fie ca mixeaza la un festival major. Cum era de asteptat, si de data aceasta, Digweed a umplut clubul, insa parca nu a mai fost acel aer irespirabil de anul trecut, cand tot el mixa in fata la 2000 de oameni stransi gramada pentru a-l vedea si asculta. Deschiderea a facut-o Kool, un DJ care deja nu mai are nevoie de nicio prezentare pe scena clubbing din Romania. Numele lui este Robert Antal si vine din Arad. El mentiona mai demult intr-un interviu pentru Clubbing Mag ca am aşteptat şase ani n Romnia sa pun muzica alaturi de Digweed, dar fara succes. n Ungaria, n şase luni am reuşit sa mixez alaturi de el de doua ori. Iata ca visul i s-a indeplinit vinerea trecuta. Muzica s-a impartit pe mai multe segmente, se trecea de la electro la tech-house, insa la temperatura ridicata din club era dificil sa depistezi unele piese care cu siguranta si-au facut loc pe noua compilatia a lui Digweed. Daca nu erati fani John Digweed, Bucurestiul va oferea o alternativa: un club nou, Acqua, deschis recent pe undeva pe calea Victoriei, a gazduit in aceeasi seara o petrecere ce i-a avut ca invitati pe Maresh, Bogdan si Radu M.

Intr-un stil mai alert, seara urmatoare avea sa inceapa si probabil sa se termine in clubul Studio Martin, acolo unde Miss Kittin a avut de-a face cu un club plin ochi. 3 ore prestatie live, o groaza de noutati muzicale inghesuite intr-un DJ set normal, presarat din cand in cand cu vocea proprie a DJ-itei. In caz ca nu stiati, ea mai si canta in timp ce mixeaza un lucru pe care cu siguranta nu l-ati vazut la toata lumea, nu? In deschidere au pus muzica Maresh si Praslea, ambii in forma, reusind sa incalzeasca si sa intretina atmosfera, pana in momentul in care a intrat vedeta serii. Frantuzoaicei i-a facut concurenta Toni Rios in Kristal Club, intr-o petrecere organizata de cei de la Sunrise.