Oliver Sim(The xx) a vorbit despre dependenta sa de alcool
29 Decembrie 2016 Elena Paraschiv Best Music
Oliver Sim a discutat recent intr-un interviu acordat publicatiei Pitchfork despre dependenta sa de alcool.
Artistul a povestit despre perioada in care a fost in turneul de promovare al albumului sau solo "In Colour", o perioada destul de grea in care s-a luptat cu indoieli legate de el insusi.
"I was going out a lot with the excuse that I was celebrating—‘celebrating’—the past few years. Just fighting the idea of becoming an adult. Some friends had started to mellow a bit, and I didn’t want to.
And with alcohol, like a lot of things, it’s all or nothing for me,” he continued. “So right now it’s just nothing.” I was the last person to think that I wasn’t drinking… successfully. Everyone had voiced their opinions. But the problem was that I was, I suppose, distancing myself, so I thought, ‘How would they know?’
That’s real telltale. Romy and Jamie confronting me independently was… the last straw. The fact that I wasn’t being creative hit harder—and kidding myself that I felt more creative with a drink in me.”, a declarat acesta.
The xx vor lansa pe 13 ianuarie al treilea album din cariera grupului, "I see You". Primul single extras de pe acest album este "On Hold".
Cele mai citite stiri
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Cele mai bune comedii in 2013