Deadmau5 in miniatura pe flash driverele Aderra

18 Septembrie 2008 Beat Factor BeatFactor

DJ-ul si producatorul american Deadmau5 a avut o idee inedita cand a inceput colaborarea cu Aderra Inc, in vederea lansarii unui flash drive USB care sa aibe forma capului unui soarece, asemanator capului pe care il poarta la gig-uri si i-a facut imagina atat de celebra. Mai mult, pe langa design, flash-ul va contine si un audio mix de o ora, un video si wallpaper-ul artistului.

Deadmau5 a apelat la Aderra Inc de curand, in dorinta de a-si fideliza fanii print-o inovatie haioasa si folositoare. La evenimentul Fillmore din New York, artistul a impartit falsh-uri fanilor, care contineau setul din ziua respectiva si materiale de pe site-ul sponsorului sau, Ergophobia.com.

Am colaborat direct cu Deadmau5 pentru a putea produce replica exacta a semnaturii sale, adica capul de soarece rosu. Pe langa seturi si momentele distractive ale artistului din Londra si Miami, sponsorul Ergo Phobia a adaugat si wallpapere cu ultimele modele ale liniei vestimentare declara Ed Donnelly, presedintele Aderra.

Mini campania de promovare a show-urilor live se numeste Live Events in a Flash, iar Aderra nu este la prima campanie de genul, dupa ce a facut flash-uri pentru Sony Television care au fost ulterior brand-uite pentru serialul Seinfeld. Deadmau5 a inteles imediat despre ce e vorba si a profitat de oportunitate pentru a-si promova imaginea sa, cat si a sponsorului.

Deadmau5

Ergophobia



Popup detector