Deadmau5 in miniatura pe flash driverele Aderra
18 Septembrie 2008 Beat Factor BeatFactor
Citeste si
Deadmau5, DJ rezident in Las Vegas
Deadmau 5 s-a prabusit pe scena in timpul unui gig
Interviuri video cu Pete Tong, Marshall Jefferson, Swedish House Maffia, Deadmau5 si altii
DJ-ul si producatorul american Deadmau5 a avut o idee inedita cand a inceput colaborarea cu Aderra Inc, in vederea lansarii unui flash drive USB care sa aibe forma capului unui soarece, asemanator capului pe care il poarta la gig-uri si i-a facut imagina atat de celebra. Mai mult, pe langa design, flash-ul va contine si un audio mix de o ora, un video si wallpaper-ul artistului.
Deadmau5 a apelat la Aderra Inc de curand, in dorinta de a-si fideliza fanii print-o inovatie haioasa si folositoare. La evenimentul Fillmore din New York, artistul a impartit falsh-uri fanilor, care contineau setul din ziua respectiva si materiale de pe site-ul sponsorului sau, Ergophobia.com.
Am colaborat direct cu Deadmau5 pentru a putea produce replica exacta a semnaturii sale, adica capul de soarece rosu. Pe langa seturi si momentele distractive ale artistului din Londra si Miami, sponsorul Ergo Phobia a adaugat si wallpapere cu ultimele modele ale liniei vestimentare declara Ed Donnelly, presedintele Aderra.
Mini campania de promovare a show-urilor live se numeste Live Events in a Flash, iar Aderra nu este la prima campanie de genul, dupa ce a facut flash-uri pentru Sony Television care au fost ulterior brand-uite pentru serialul Seinfeld. Deadmau5 a inteles imediat despre ce e vorba si a profitat de oportunitate pentru a-si promova imaginea sa, cat si a sponsorului.
Deadmau5
Ergophobia
Deadmau5 a apelat la Aderra Inc de curand, in dorinta de a-si fideliza fanii print-o inovatie haioasa si folositoare. La evenimentul Fillmore din New York, artistul a impartit falsh-uri fanilor, care contineau setul din ziua respectiva si materiale de pe site-ul sponsorului sau, Ergophobia.com.
Am colaborat direct cu Deadmau5 pentru a putea produce replica exacta a semnaturii sale, adica capul de soarece rosu. Pe langa seturi si momentele distractive ale artistului din Londra si Miami, sponsorul Ergo Phobia a adaugat si wallpapere cu ultimele modele ale liniei vestimentare declara Ed Donnelly, presedintele Aderra.
Mini campania de promovare a show-urilor live se numeste Live Events in a Flash, iar Aderra nu este la prima campanie de genul, dupa ce a facut flash-uri pentru Sony Television care au fost ulterior brand-uite pentru serialul Seinfeld. Deadmau5 a inteles imediat despre ce e vorba si a profitat de oportunitate pentru a-si promova imaginea sa, cat si a sponsorului.
Deadmau5
Ergophobia
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector