Ce crede Jeff Mills despre noul brand de moda al lui Richie Hawtin

04 Iunie 2009 Beat Factor BeatFactor

Artistul american Jeff Mills vorbeste in cadrul unui interviu extins, acordat recent portalului australian Resident Advisor, despre muzica, label-uri, tendinte in muzica electronica, cultura europeana si cea americana in materie de muzica electronica si noua linie vestimentara Richly. Hawtin, deschisa recent de catre managerul M_Nus Records.


Despre Richly.Hawtin ati putut citi si AICI. Parerile legate de noul pas pe care Richie l-a facut sunt impartite, parte din public acuzandu-l, parte din public intelegandu-l. Jeff Mills, care si el si-a deschis un magazin de haine in Chicago acum doi ani (detalii AICI), considera ca nu ar trebui sa fie nicio problema cu asta.


"Richie probabil ca isi creaza aceste lucruri asa cum creaza si muzica, si poate ca ideile ii vin tot din muzica. Cred ca in timp, din ce in ce mai multi artisti vor simti nevoia sa arate ca sunt interesati si de alte lucruri in viata, nu doar muzica. Sunt persoane creative. Poate ca le va lua oamenilor o perioada pentru a se obisnui cu ideea ca toata viata lor, artistii au facut doar muzica, insa acum vor sa faca si altceva in plus", spune Jeff Mills pentru RA.


Cititi interviul integral cu Jeff Mills AICI.


Popup detector