Artistii sustin schimbul gratuit de muzica
12 Martie 2009 Beat Factor BeatFactor

Citeste si
TRON: Legacy Reconfigured apare pe 4 aprilie 2011
Paul Oakenfold lanseaza 'The Goa Mix 2011'
Discul lui Brittany Murphy ar putea fi lansat
Castiga 2 invitatii pentru Paul Oakenfold la World Trade Plaza
Paul Oakenfold, Klaxons, Kaiser Chiefs si Robbie Williams sunt cativa dintre muzicienii care s-au organizat pe 10 martie intr-un grup de lobby cu scopul de a lupta pentru interesele muzicienilor si fanilor. Marti seara, a fost inaugurarea Featured Artists Coalition (FAC), ce reprezinta vocea artistilor si a consumatorilor de muzica.
In ultimii ani, industria muzicala a fost subrezita de disputa dintre casele de productie, muzicieni si site-uri pentru cea mai buna modalitate de a face bani din download-ul pieselor. Astfel, artistii si fanii au pierdut teren. " Trebuie sa intrebam industria muzicala de ce ne omoara audienta. Ameninta sa darame usile tinerilor si sa le ia calculatoarele pentru ca fac schimb de muzica intre ei.
Sunt doar fani. Nu castiga bani din asta. Trebuie sa ne redirectionam atentia catre locurile unde oamenii profita de muzica noastra, ca de exemplu MySpace, care vinde publicitate", a afirmat Billy Bragg.
FAC s-a format dupa ce Google, care detine YouTube, a blocat accesul fanilor britanici la creatiile a peste 60.000 de artisti. "Actionand singuri, artistii nu au nici o sansa. Impreuna suntem o forta. Drepturile noastre reprezinta puterea noastra. Putem sa remodelam industria pentru a servi interesele celor care vor sa faca muzica dar si celor care vor sa asculte, a declarat tobosarul de la Blur", David Rowntree, care este unul dintre directorii FAC.
Afla mai multe despre campania FAC pe site-ul oficial, AICI.
In ultimii ani, industria muzicala a fost subrezita de disputa dintre casele de productie, muzicieni si site-uri pentru cea mai buna modalitate de a face bani din download-ul pieselor. Astfel, artistii si fanii au pierdut teren. " Trebuie sa intrebam industria muzicala de ce ne omoara audienta. Ameninta sa darame usile tinerilor si sa le ia calculatoarele pentru ca fac schimb de muzica intre ei.
Sunt doar fani. Nu castiga bani din asta. Trebuie sa ne redirectionam atentia catre locurile unde oamenii profita de muzica noastra, ca de exemplu MySpace, care vinde publicitate", a afirmat Billy Bragg.
FAC s-a format dupa ce Google, care detine YouTube, a blocat accesul fanilor britanici la creatiile a peste 60.000 de artisti. "Actionand singuri, artistii nu au nici o sansa. Impreuna suntem o forta. Drepturile noastre reprezinta puterea noastra. Putem sa remodelam industria pentru a servi interesele celor care vor sa faca muzica dar si celor care vor sa asculte, a declarat tobosarul de la Blur", David Rowntree, care este unul dintre directorii FAC.
Afla mai multe despre campania FAC pe site-ul oficial, AICI.
Cele mai citite stiri
- Subcarpati si Macanache au lansat o piesa in memoria lui Robert Zaharia
- SOS, Kool, Katya Vanilla si Joy vin in Gossip Mamaia pe 20 si 21 iunie
- Maraton Legendele Toamnei, pe 5 octombrie la Iasi
- Cele mai bune bloguri de moda din .com
- Sunrise & Proudly made by Us prezinta Dor De Munte, pe 30 august, in Poiana Brasov
- French Express Label Night se muta in Gaia
- Micul Paris sau Berlinul Europei de Est? Amandoua. DE.KOLECTI.F by burn
- Color prezinta French Express Label Night, pe 31 august
- Trei zile la Ibiza cu Burn
- Fetele intra gratis la The Mission Dance Weekend
Popup detector