Review: Paul Oakenfold in Ibiza la Pure Pacha

29 Iulie 2009 Beat Factor BeatFactor

Unul dintre PR-ii agentiei IMD.DJ, Kate Metheou, a prins recent petrecerea cu Paul Oakenfold si Sander Kleinenberg din clubul Pacha din Ibiza, de vinerea trecuta, 24 iulie. Mai jos puteti citi cateva impresii de la acest eveniment si puteti vedea cateva poze. Fanii lui Paul Oakenfold il pot vedea pe artistul britanic in Romania pe data de 26 august, in deschiderea concertului Madonnei din Parcul Izvor - Bucuresti.

Pure Pacha este chintesenza petrecerilor de vineri noaptea in Ibiza; un melanj de muzica, spectacol si momente care pur si simplu nu se intampla in alta parte. Sander Kleinenberg saluta din pupitrul DJ-ului, iar fata de langa mine sare ca arsa cand aude un remix la We Are Your Frinds.

In aceasta seara se poate anticipa o noapte foarte aglomerata, pentru ca la pupitru va aparea nimeni altul decat Paul Oakenfold. Unul dintre Djii superstaruri originali, Oakie a descoperit Ibiza in 1986, dupa care a zburat inapoi in Londra pentru a incepe revolutia acid-house. Pe langa pupitru este ticsit de clubberi, care asteapta setul artistului. Chiar si Sander parca a prins acest feeling, agitandu-se in pupitru precum un pusti hiperactiv, dand din palme, ciocnind sampanie si zambind pentru fotograf.

Paul Oakenfold a venit direct de la “jobul de zi”, acela de DJ oficial al turneului Madonnei. Multi Dji probabil ca nu s-ar mai obosi sa puna muzica pentru doua mii de fani dupa ce aproape noapte de noapte mixeaza pe stadioane, insa zambetul de pe fata lui Paul spune totul: este acasa. O agitatie de degete rasare de pe ring, iar el trece pe la fiecare pentru a le strange mana. Sander lasa muzica sa cante. Luminile se joaca in voie, iar multimea incepe sa vibreze. Alice din Tara Minunilor nu a vazut niciodata asa ceva. O ferastruica de lemn se deschide de dupa scari, de unde rasar doua chelnerite care aduc tavi cu gheata si sticle de vodka. Cu toate astea, nimeni nu le acorda vreo importanta. Toata lumea e ochi si urechi la prima piesa. Intra bass-ul si o voce penetreaza agitatia, cu “welcome to Perfecto”.

Energia se sparge si se imprastie in tot clubul, si deodata, toti cei care au venit aici pentru a-si aminti lucruri frumoase, uita tot – uita in ce an sunt, unde sunt, cel mai probabil si cu cine sunt veniti. Singurul lucru care conteaza acum este muzica ce ridica clubul la stratosfera si Oakie controland viteza si altitudinea zborului. Cineva ajunge la pupitru pentru a-i da un CD lui Paul. Acesta pozeaza in jocheu. Pentru cateva ore, anul 2009 poate fi 1989…a adevarata aniversare a sunetului si energiei.