Moda contemporana - intre imagine si marketing

13 Octombrie 2009 Create It BeatFactor

Moda contemporana - intre imagine si marketing
TAGS:
moda  conferinta 

Persoanele care au moda in sange se pot perfectiona la conferintele "Moda contemporana - intre imagine si marketing", care incep joi, 15 octombrie 2009, si tin pana pe 12 noiembrie 2009.

Fiecare conferinta imbina un bogat continut imagistic cu informatii detaliate despre un anumit aspect al industriei modei si se trece de la particular la general, incercand sa se gaseasca, in spatele fiecarui exemplu, un principiu sau o regula economica, anunta un comunicat al organizatorilor remis Ziare.com.

Daca veti participa, veti avea ocazia sa aflati ce inseamna o tendinta, cine este femeia Art Nouveau astazi. De asemenea si despre influentele estetice de acum 100 de ani care se regasesc in imaginea produselor de lux de astazi.

Un alt atelier discuta despre strategiile de imagine luand drept exemplu casa de moda Armani. Puteti afla mai multe despre tarile europene in productia articolelor de lux, despre marketingul industriei de lux, luxul si aportul sau in societate, dar si despre jurnalisti celebri, filme despre moda, fotografi, reviste, manechine, muzee, universitati, magazine vintage la Paris (La petite robe noire) si NY.

Cursurile sunt organizate de Fundatia Calea Victoriei si au loc saptamanal, iar pentru participare veti plati o taxa de 180 de lei.


Sursa: Ziare.com


Popup detector