Moda contemporana - intre imagine si marketing
13 Octombrie 2009 Create It BeatFactor
Persoanele care au moda in sange se pot perfectiona la conferintele "Moda contemporana - intre imagine si marketing", care incep joi, 15 octombrie 2009, si tin pana pe 12 noiembrie 2009.
Fiecare conferinta imbina un bogat continut imagistic cu informatii detaliate despre un anumit aspect al industriei modei si se trece de la particular la general, incercand sa se gaseasca, in spatele fiecarui exemplu, un principiu sau o regula economica, anunta un comunicat al organizatorilor remis Ziare.com.
Daca veti participa, veti avea ocazia sa aflati ce inseamna o tendinta, cine este femeia Art Nouveau astazi. De asemenea si despre influentele estetice de acum 100 de ani care se regasesc in imaginea produselor de lux de astazi.
Un alt atelier discuta despre strategiile de imagine luand drept exemplu casa de moda Armani. Puteti afla mai multe despre tarile europene in productia articolelor de lux, despre marketingul industriei de lux, luxul si aportul sau in societate, dar si despre jurnalisti celebri, filme despre moda, fotografi, reviste, manechine, muzee, universitati, magazine vintage la Paris (La petite robe noire) si NY.
Cursurile sunt organizate de Fundatia Calea Victoriei si au loc saptamanal, iar pentru participare veti plati o taxa de 180 de lei.
Sursa: Ziare.com
Cele mai citite lifestyles
- Cele mai tari 10 filme thriller din ultimii doi ani (video)
- 10 filme SF pe care trebuie sa le vezi
- Alexandrina, cover girl pentru All Hollow (foto)
- Deadmau5 lanseaza colectia Neffmau5
- A fost odata Pegas. Si este din nou
- Lana del Rey pentru H&M - lookbook (poze)
- Lana del Rey va fi noua imagine Jaguar
- TIFF revine cu cea de-a zecea editie
- Afla ce culori ti se potrivesc, dupa tipul de ten
- Grabita? Invata 11 coafuri simple